Csecsemőúszás

2007.11.20. 21:15

Szombaton megvolt az első csecsemőúszás-oktatás előadás. Hihetetlenül élveztem, baromi jó volt!

Kaptunk jegyzetet, amit ma sikerült is nagyjából elolvasnom. Nem egy vastag könyvecske, ámde annál mélyebb tartalmú. Tök jó, mert egy csomó mindent megtanít magáról a csecsemőről is. Mire eljutok odáig, hogy végre a sajátomat is a kezembe foghatom, talán már többet fogok róla tudni, mint kéne. Na jó! Ez nem igaz, mert igenis sokmindent szeretnék tudni a babámról. MINDENT! A lényeg, hogy a jegyzet kitér a csecsecsemő fejlődésével kapcsolatos dolgokra is, nemcsak simán az úszásról, pancsiról szól. Eléggé érdekes.

Mivel a beiratkozást sikerült gyorsan lerendeztem, volt időm, hogy megnézzem az éppen folyó oktatást. Hihetetlen jó volt látni a sok pancsizó babát, ráadásul van egy 25 méteres medence is, amit majd ki is fogok próbálni. Nem egy Dagály, de több, mint a semmi! Apropó Dagály! Szintén ezen az oktatáson tanul egy nő, akit még innen, azaz a Dagályról ismerek. Elég régóta foglalkozik gyerekek úszásoktatásával, leginkább fogyatékosokkal. Hihetetlen, mire nem képes, hogy ezeknek a gyerekeknek könnyebbé tegye az életét, láttam már többször is meló közben. Ráadásul az ő hatására úsztam át anno a Balatont! Igazán megnyugtató, mert ha ő is ide jár, rossz nem lehet a suli! Bár miért is lenne rossz???

Érdekes, hogy a bébiket 4 korcsoportra osztják és eszerint tanítják. Azaz leginkább ugye nem a babákat tanítjuk majd, hiszen náluk még a mozgások ösztönösek, hanem a szülőket. Kicsit tartok az oktatástól, mivel még soha nem tanítottam senkit. Öööö ez így nem igaz, mivel anno pl. a húgomat is én okítgattam, mielőtt elvitték úszósuliba, ill. a Zuramnak is sikerült megtanítanom a nemkinthanemavízbentartjukafejünket gyorsúszást is, de ez azért más. Szóval paráim vannak, merthogy nem vagyok az a kiállokazemberekeléésbeszélek-típus, de majd meglátjuk. Remélem, sikerül ezt is leküzdenem.

Csütörtökön lesz sportági megbeszélés a TF-en, nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog lezajlani a hospitálás. Már nagyon várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr67236219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

életre 2010.03.28. 15:32:12

Szio LULU Annyira érezni, hogy szíved lelked a suliért és a célodért dobog hajrá LU nem baj ha igy hívlak , mert aki ennyi energiát fektet bele a dolgokba az nem Lusthie kedves !!!!!

Lusthie 2010.04.01. 15:54:44

@életre: :))) köszi! nem, nem baj, igazán kedves :)
süti beállítások módosítása