Lassan visszatérek...

2012.06.25. 20:34

Addig is egy mai szösszenet....

 

Mikor mentem Benedekért az oviba, egy nagymama éppen hőbörgött vmin. Nekem úgy tűnt, az óvónénit cseszi le, de kiderült, h tulajdonképpen az unokáját -is....-, aki levette a kötést a kezéről. Nagymama elmondta, hogy a gyerek keze most volt műtve és a kötést nem szabadott volna levenni, mert még benne vannak a varratok, és mivel platinát is tettek bele, a gyerkőc vígan mutogatta a társainak, ami vhol természetes is. Szerintem. Az óvónéni szerzett sebtapaszt, de hát az nem olyan volt. Már azt is furának tartottam, h nagymama mondta, semmilye nincs otthon, még betadin sincs és esőben nem akar elmenni a gyógyszertárba, csak ha nagyon muszáj. Ezek után meglepve kérdeztem, hogyhogy nem maradt így otthon, mire mondta, h ő dolgozik, a gyerek szülei pedig nyaralnak....

Bevallom, igencsak össze kellett szorítanom a számat, nehogy vmi cifrát mondjak....

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr264610911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2012.07.02. 23:39:53

... pffff... a szülőnek lenni dolog nem mindenkinek jelenti ugyanazt....Mi kint vagyunk a Blacsin. Ma az én férjem olyan jóízűen elaludt a vízben a gumikrokodilon, hogy még és azóta is azt emlegeti (az utóbbi4 órában vagy 10szer...), hogy mekkora nagyon jó volt... Mondtam,hogy már mennyire kúrva jó neki. én 24 órás szolgálatban vagyok, s ha bement a gyerek vele a vízbe kb. 5 percre, ... sem voltam képes kikapcsolni, hanem fél szemem folyamat a gyereken volt. Ő meg... Minden gond vagy hátsó gondolat nélkül elszunyászik a vízben....

Csigamami 2012.10.16. 22:31:13

Na azért egy Boldogotra beugrottam, bár többször nézegetem jársz e erre.
Boldog szülinapot Benedeknek!
süti beállítások módosítása