Tesztek

2008.02.24. 18:49

Már nektek is biztos feltűnt az utolsó fotóból, hogy igencsak rá tudok kattanni a tesztelésre. Talán csak azért, mert jó látni, ahogy megjelenik az a bizonyos második csík, vagy szimplán csak azért, mert tartok tőle, hátha eltűnik, nem tudom. Egyszerűen jó buli!

Éppen e "függőségem" miatt, egyik barátnőm tanácsára és segítségével jelentkeztem egy "programba", ahol teszteket kell tesztelni. Kaptam is majd' 16 db-ot. Utána 1-2 reménytelibb hónapban néhányat el is lőttem, de sokáig nem vettem elő, hiszen nem volt miért. Most bezzeg folyamatosan a füriben, a mosógépen figyel a paksaméta :-). Múlt szerdán, mikor totál bekattantam, szintén elhasználtam egyet, ami persze negatív volt. Ezen nagyon nem lepődtem meg, mivel délután csináltam. Másnap ismét ellőttem egyet egy másik fajtával 1ütt. Ez utóbbi 10-es érzékenységű, a tesztelnivalók pedig 25-ösek ugyanúgy, mint a legtöbb boltban kapható. Hihetetlen, milyen különbség van a kettő között. A tesztelnivalón piszok halvány volt a második csík, a másikon viszont annál erősebb. A héten vettem egy harmadik fajtát is, amit a hivatalos tesztelés napján használtam el. Ezen is totál normális a tesztcsík, szóval azt hiszem, nem bennem van a hiba.

Ja! és mivel a 10-es érzékenységűből csak 4 db volt és már mindet elhasználtam, ma muszáj volt még néhányat beszereznem. Még jó, hogy van olyan, amit kettesével árulnak, úgyhogy van még + 6 db-om, így lehet majd játszani :-) Nemhiába, normális már nem leszek. Lehet, hogy jutalékot kellene kérni a tesztgyártóktól? hmmmmmmmm....

ps. Ez már tényleg függőség! Nem bírtam ki, úgyhogy le kellett tesztelnem a mai szerzeményemet is. Naná, hogy szééééééép kétcsíkos! Most már tuti, hogy a tesztelnivaló teszt a gázos. Juhéjjjjjjj!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr31352700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása