Dokibácsim mára rendelt be az Intézetbe, mert a múltkor megbeszéltük, hogy el tudja intéztetni a vérvételt, pisivizsgálatot, aminek én nagyon örültem, mert ugyan a lakóhelyemen is meg tudnám csináltatni, de sajnos csak a vérvételnek egy részét, merthogy a vércsoportvizsgálat miatt át kellene mennem a másik városba, ahol állítólag mindig iszonyatosan sokan vannak.

Az Intézetben nem voltak sokan, nyugodtan vártam soromra, mikor behívott. Kiderült, hogy 1/4 8-ra kellett volna mennünk, de ez az infó úgy tűnik, elveszett a múltkor a nagy örömködésben. Azért bemehettem. Átadtam a tegnap nekik sütött fanta sütit, hogy jobb napjuk legyen, majd kértem, hogy vizsgáljon meg, mert ugyan már nem viszketek a 3 napos canesten kúrának köszönhetően, viszont nem tetszik, hogy még mindig jön belőlem vmi sárgás nyákszerű bigyó (bocs!). Szóval kiderült, hogy nem volt elég a canesten, így kaptam betadine receptet is. Hurrá :-(.
Végülis nem tudom, hogy ennyire begombásodtam-e, vagy vmi fertőzést szedtem össze, de az tény, hogy már 3. napja eléggé húzódik a pocóm, ráadásul ma még a bal petefészkem is baromira szurkál. Nagyon bízom benne, hogy a Pocaklakóval minden rendben!

A vizsgálat után Dokibácsi asszisztense levette a vért. Azaz megpróbálta. Az első adagot még sikerült, de aztán úgy gondolta a vénám, hogy elég volt. Gondolta asszisztensnéni, hogy biztos a csőben nincs elég vákuum - jártam már így is -, de volt. Jött a következő, immáron harmadik csövecske, vér meg sehol. Aztán elkezdtem pumpálni, mire nehezen, de beindult. És még egy cső hátra volt! És igen! Sikerült, bár már nem is kísérletezett vele asszisztensnéni, hogy telenyomja, mondván, elég lesz a vércsoporthoz. Igazán nem értem, mi történt, pedig direkt ittam már este is és ugyi azt mondják, hogy terhesség alatt több a vér. Igaz, lehet, hogy több, de tutira nem hígabb :-).

A pisimintavétel is vicces volt, mert manapság az első reakcióm, mikor belépek az Intézetbe, hogy elmegyek klóra. Na ezt nem kellett volna, merthogy pisit nem vittem és szükség volt a mintára. Mit ne mondjak, alig bírtam magamból néhány cseppet kipréselni, de azért vmennyit sikerült. A vicc az egészben, hogy mire hazaértem, rohannom kellett a budira.

Nem tudom, hogy a késői reggeli - vérvétel előtt nem mertem enni, és ugyi ezt is elfelejtettük megbeszélni Dokibácsival -, vagy a "komoly" vérhiány okozta, de mire hazaértünk, totálisan kikészültem. Elkezdett fájni a fejem, a szemem, mintha napok óta nem aludtam volna, ráadásul a pocóm is eléggé nyilalgatott, fájdogált, úgyhogy le is feküdtem aludni. A beleimet legalább egy kis hamival helyre tudtam rakni, úgyhogy az jobb lett.

Mivel ugyi már nem volt pofám kibulizni az Intézetben egy soron kívüli uhuqqcsot, bejelentkeztem a Brendon babamozijába, mert egyszerűen nem nyugszom, tudni akarom, hogy minden rendben van-e a Kicsivel. Ott azt írják, hogy 9 hetes kor után érdemes menni, én meg ugyi ma vagyok 10+1. Mikor beszéltem velük, megkérdeztem, hogy árt-e a babának, hogy múlt héten is voltam, de azt mondták, hogy nem, ill. majd ott fog eldőlni, hogy csinálnak-e 4D-t is, vagy csak sima 2D-t. Úgy vagyok vele, hogy tökmind1, csak lássam, hogy minden rendben van, szépen fejlődik, mozog, mert eléggé zavar ez a szinte már állandó szúrkálás!
Tudom, hogy nem szép dolog, de először titokban, szombatra akartam bejelentkezni, mert tartottam attól, hogy a Zuram ellenezni fogja - este meglepiként megmutattam volna a felvételt -, de sajnos már nem volt időpont. Megírtam a Drágámnak, hogy mi a helyzet és megkérdeztem, hogy bejelentkezhetek-e vasárnapra? Meglepő módon elsőre mondta, hogy igen, szóval kértem időpontot és kaptam is vasárnap, 16.00 órára. Juhéjjjj! Így legalább nyugodtabban fogok menni a genetikára 17-én!

Ja! És miért kiütéssel győzött a nap? Ebéd és alvás után még mindig eléggé fájt a fejem és a szemem is, így már nem láttam más megoldást, mint a kv. Főztem is egy lazább párnácskát - Senseo kvfőzőnk van -, amit mostanság cukor nélkül, tejjel és vízzel higítok, mert a kvízt (hehe, ez kávéíz akart lenni) egyszerűen nem bírom. Úgy tűnik, hatott, mert mostmár kezdek jobban lenni. Ez is valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr50409961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása