Tanulás helyett...

2008.05.13. 17:36

Bizony! Nem szép dolog, de ma még egy szót sem tanultam. Egyszerűen el vagyok fáradva, bár tudom, ez nem kifogás. Azt azért megjegyzem, hogy 7végén is foglalkoztam az anyaggal, holnap meg nekiállok jól, úgyis kell majd a dokinál várni. Ha meg gyorsan fogok végezni, akkor pikk-pakk itthon leszek, így ezért lesz időm a további okosodásra. Na jó! Azért nem egész nap döglődtem, mivel a mosógép 4x ment, így teregetni is kellett, no meg ezeket alkottam:

Jóvanjóvan! Húztam tanyúni!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr29466736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.05.13. 18:10:42

Hu nagyon szépek, le vagyok nyűgözve.. :)
süti beállítások módosítása