Genetika

2008.05.29. 23:10

Nah ezen is túlvagyunk. Kb. fél órát kellett várni a megadott időponthoz képest, de ez a legkevesebb. A lényeg, hogy minden rendben. Azaz majdnem. A papírra ezt írták: "Bal kamrában hiperechogén papilláris izom látszik.", de Gasztonyi doki azt mondta, mivel voltunk a 12. heti genetikán, nem kell ezzel foglalkozni, aggodalomra nincs ok és még csak meg sem említette, hogy kellene még vizsgálat. A Zuram utánanézett és a neten is csak annyit talált, hogy nem kell vele foglalkozni.
Mint már mutattam, tuti, hogy fiú és nagyon izgett-mozgott, még tátogott is :-). A vizsgálat közel 14 perc volt és valóban nagyon alaposan megnézett mindent a doki. Szóval, ha ő azt mondja, hogy minden rendben, akkor úgy is van!

Hazafelé sikerült még elmennem a terheléses vérvizsgálat leletemért és roppantul boldog lettem, mert a 0 perces
4.7, a 60-as pedig 4.1 lett. A múltkori 7.4-hez képest ez ragyogó! Ennyit számítana, hogy azóta egyáltalán nem ettem cukrot? Nagyon durva, de örülök neki. Fel is hívtam a dokit, aki azt mondta, hogy csak így tovább és 8 hét múlva ismétlés. Ha ennyi diéta elég, amit eddig is csináltam, akkor simán menni fog a dolog.

Ezen felbuzdulva, azaz a jó eredmények mámorában megnéztem a helyi baba-mama üzletet, és itt is csak öröm ért. Vettem egy gyönyörűséges, szexis, nyári estékre való ruhát, egy átkötős kardigánt és egy
sárga "See you soon baby" feliratos pólót. Utóbbit tulképpen ajándékba kaptam, mert a csajszi iszonyatos engedményt adott, nagyon rendes volt. A ruha ráadásul tetszett a Zuramnak is, úgyhogy majd villoghatok benne Pécsett a POSZT-on :-).

Mivel a fotók mellett most is kaptunk dvd-t, így sikerült néhány fényképet csinálnom a felvételről, sztem tök jók :-).


A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr73494248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya 2008.05.30. 11:24:21

Olyan édes... Nagyon szépen növekszik! Örülök, hogy rendben vagytok... A pocód is nagyon korrektül alakul!

Csak így tovább... Életed hátralévő részében is ilyen napjaid legyenek, mint ez is, amit leírtál... Mesés, napsütis, boldog...

Ma 38 a párom...........

Lusthie 2008.05.30. 11:46:03

:-) köszi szépen!
Bódog szülinapot a párodnak!
süti beállítások módosítása