Babacucc dilemma

2008.07.20. 22:20

A fene se gondolta, hogy ennyire nehéz a döntés bizonyos babacuccos dolgokban. Kb. 2 hónapomba került, míg kitaláltam, majd eldöntöttem és meg is rendeltük a babakocsit. Eleinte lövésem sem volt, hogy milyen legyen, de aztán csak kitanultam, hogy tulképpen mire van szükségem, vagy legalábbis mit szeretnék. Mert egy dolog, hogy ugyi mivel baromira nincs tapasztalatom, majd csak a használat közben fog kiderülni, hogy jó döntés volt-e, de ez legyen a legkevesebb. Baromi boldog voltam már attól is, hogy végre eldöntöttük, megrendeltük.

A legújabb dilemma pedig a bababútor. Ezt is már hetek óta nézegetem a neten és most végre szombaton sikerült is elmennünk a Minimanóba. Igaz túl sok bútor ott sem volt kiállítva, de már annak is baromira örültem, hogy egyáltalán eljutottunk az üzletbe, ami 1ébként nagyon szimpatikus bolt. Nagyon nagy és sok a választék is. Szebbnél szebb ágyneműket láttam, úgyhogy valszeg itt fogom majd megvenni Bubának a garnitúrát.

No és a bútor. A neten ez volt az egyetlen hely, ahol a Faktum bútorcsalád árai fent vannak. Tudom, hogy több helyen lehet kapni és talán máshol sokkal több garnitúra van kiállítva, de hát máshova még nem jutottunk el. A következő menet az RS lesz, mert tudom, hogy ők az egyik márkaboltjuk. Talán jövőhéten meg is fogjuk nézni.

Ma azért megpróbáltuk berendezni a szobát a kinézett bútordarabokkal, és nagyon úgy néz ki, hogy a kanapéról kénytelen leszek lemondani, mert úgy már nagyon zsufi lesz. Az alapállás az, hogy Buba velünk fog aludni, ezért eredetileg úgy akartam, hogy a kanapé bent maradjon, mert ha Buba nagyon nyügi lesz éjszakánként, akkor átköltöznék hozzá, hogy ne zavarja Apát. Nah ez az elméletem úgy tűnik megdőlni látszik. Szóval marad két variáció. Vagy nem lesz egyáltalán kanapé a babaszobában, vagy később lesz, de kisebb, mint ami most van. Esetleg lemondok a külön pelenkázó-komód + kiságy variációról és áttérek az egybeépített, majd később átalakítható-szétszedhető ágy+komódra. Ahogy elnézem, még futnom kell néhány kört, de legalább már elindultunk valamerre és a Zuram is elkezdte megtervezni. Már ez is valami :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr39577233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.21. 07:45:25

Babakocsi: Az egy fontos dolog benne, hogy feléd nézzen. Amúgy mi ezzel jól megszívtuk, mert vettünk egy drága fullextrás kocsit, ami az első hetekben jó volt, de utána sírt benne Dóri. Gondoltam azért, mert nem felém néz. Megvettük a második fullextrás drága kocsit ami felém néz, de a gyerek így is sír benne. Egyszerűen utálja a babakocsit. Felesleges volt kettőt venni, sőt, egyáltalán nem kellene nekünk babakocsi :( Mi bútort asztalossal csináltattuk, hogy jó legyen a méret, de a Faktumnak gyönyörű bútorai vannak ;)

Lusthie 2008.07.21. 08:33:43

Jaja, szembe nézzen. Viszont úgy vagyok vele, hogy a sportkocsinak már nem kell, mert akkor már úgyse engem akar majd nézni :-). Na majd meglátjuk. A mózes két irányban is felrakható és a hordozót is rá lehet rakni a vázra.
Én is gondolkoztam, hogy csináltassuk a bútort, de így 1szerűbbnek tűnt. Lehet, hogy mégsem? :-(

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.07.23. 08:36:11

Szió! Babakocsi terén én arra szavazok általában, aminek állítható irányú a tolókarja, vagy amibe a bébihordó belefér... Más kérdés, hogy nekünk milyen babakocsink van... (Amilyet kaptunk :) ) Azonban tény, hogy agyalni való van rajta bőven...
A bababútor sem kivétel ez alól. Variációs lehetőség van bőszen... Egyébként ezzel kapcsolatban, az jutott eszembe, hogy a babafürdetés kérdésén gondolkodtatok már?

Lusthie 2008.07.23. 21:33:36

Maya: a babakocsi már le van tudva, már kb. 1 hónapja megrendeltem :-) Úgy tűnik, a bababútorokat is kiválasztottuk, már csak meg kell rendelni ezeket is. Szóval alakulunk.
www.bimbomarket.it/en/product.asp?Id=2362&c_id=33&cf_id=40
ez lesz, azaz majdnem ugyanilyen.
Babafürdetésen épp tegnap gondolkoztam és valszeg olyan állványt fogunk venni, amit rá lehet erősíteni a kádra.

mythril · http://deevadesign.blogspot.com 2008.08.08. 00:35:28

A kádas állvány sztem akkor jó, ha kényelmesen oda tudod tenni a lábad, azaz van az oldalán kialakítva bemélyedés... különben hátfájás garantálva... még a mi csöpp fürdőnkbe is befért egy sima kiskád állvánnyal. De láttam olyan kádat is, amihez nem kell állvány, közvetlenül kádra lehet tenni, olyan nagy a pereme (no de az is hajlongós). Arra is gondolj, ha apa nincs otthon, neked kell utána kiönteni a vizet... k nehéz ám :))) És nem érdemes nagyberuházni, mert amint ülni tud, már mehet a nagykádba simán;) Ami jó az a kis fekvő támasz, amibe be lehet fektetni, kényelmesebb egyedül fürdetni, a haját mosni amíg picike és jobban kell tartani (Lilinél még nem volt rá szükség, kopasz volt 2 évig :P ). Ezeket érdemes ismerőstől átvenni, mindenki szabadul tőle 2 hónapos használat után szinte vadi újan ;)
A babaholmiolcson.hu oldalon van ilyen ha érdekel (mi a járókát vettük ott, messze a legolcsóbb volt, és giganagy, és jó anyag, simán jó lesz az uncsitesóknak is...
Kocsi meg jó kerekű legyen ebben a tré járdátlan faluban...

Lusthie 2008.08.08. 08:55:17

Köszi a tapasztalatok megosztását! Hajlongani nem igazán akarok, a kiöntéssel sztem nem lesz gond, erőm még van :-)
A kocsi nagykerekű, legalábbis hátul :-) VÁROS! :-D
Apropó! ezek szerint minden rendben a tesóddal?????

Vera 2008.08.13. 12:19:10

SOS!Segítsen nekem valaki,írja meg hogy szállítaanak-e magyarországra a bimbomarket.it-ről magyarba mennyi a szállítási költség és lehet-e utánvétel fizetni?Köszike

Lusthie 2008.08.13. 15:35:27

igen Vera szállítanak! és asszem 40 Euro volt a szállítás. Az nlc-n a 2008. novemberi babásoknál egy lány már rendelt onnan, ő csak jókat mondott róluk

Vera 2008.08.13. 21:07:06

Köszi szépen az infot!Kicsit továbbnyomozok a novemberi babásoknál.
További jó kelengyegyűjtést!

Lusthie 2008.08.13. 21:34:42

Nagyon szívesen. Azt hiszem, Dayli rendelt onnan!
köszi :-)
süti beállítások módosítása