31

2008.08.27. 17:04

Eddig ugyi inkább csak azt számoltam, hogy hanyadik hétnél tartunk, de bevallom, mostmár azért egyre jobban foglalkoztat a gondolat, hogy márcsak 9 hét és a kezemben tarthatom a mi édes kiffiúnkat. Úgy érzem, kezd egyre izgalmasabb lenni a dolog. Persze a Bubaszoba még sehol sem tart, lövésem sincs, hogy mikorra lesznek meg a bútorok, szóval még Benedeknek jópár hétig bent kellene maradnia az albérletében és remélem, így is lesz. Igaz, ma kétszer is igencsak húzódott vagy mit csinált a pocóm, de bízom benne, hogy csak azért, mert a kiffiam megint nagyot nőtt. Bevallom, nem igazán tudom, hogy az, amit ma éreztem, valóban csak a növekedés miatt van-e, vagy akár méhösszehúzódás, de tény, hogy ebédnél igencsak nyilalt a hasam, ill. fájdogált is. Görcsnek talán nem mondanám, csak a délelőttit, de akkor meg valszeg csak a beleimnek nem tetszett valami. Asszem, sikerült magam jól meggyőzni, de az tény, hogy kb. két napja mensi-szerű érzésem van.

Nah közben megnéztem, a Faktumos bútorokat jövőhétre ígérték, a Kikás kiságyat viszont csak az aug. 22-iki 7re. Végülis van még idő, csak ugyi már jó lenne megvenni az ágyneműket és az egyéb elmaradt dolgokat. Majdcsak lesz vhogy.

Benedek 1ébként mostanság nagyon sokat csuklik. Úgy tudom, hogy ez egyáltalán nem baj, mivel így erősödik a kicsi tüdeje. Azt hiszem, nagyon rástartolt, hogy majd jó sokat és hangosan tudjon sírni :-)

A tegnap kapott szokásos, heti hírlevélben ezt írták:

"Szervezeted ekkor már termeli a relaxin nevű hormont, amely a medenceszalagokat lazítja, tágítja, így a szülés alatt a csontok képesek lesznek egymástól eltávolodni. Hatása járásodon is érződik, kissé pingvinessé válik majd, ahogy lábaid is távolabb kerülnek egymástól, de a szülésnél hálás leszel ezért. És természetesen, a szülés után ismét a szokott járásoddal tolod majd a babakocsit."

Még jó, hogy elolvastam, mert konkrétan délután már saját magamon tapasztaltam is a pingvin-szindrómát. A fene se hitte volna, hogy a másállapot ilyen állati :-). Bálna, pingvin, kutya... 1ébként tényleg vicces volt, mikor tegnap, a dokifelé menet direkt figyeltem a járásomra. Elég vicces, ráadásul, bár lehet, hogy hülye vagyok, de vhogy éreztem is, hogy kevésbé tudom összezárni a lábaimat. Azt hiszem, a testem elkezdett felkészülni a szülésre. Nem baj, ez a dóóóga.

No és a már megszokott fotók:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr3635481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.27. 17:46:03

Én a 32. héten még vizsgáztam és semmi nem volt kész a szobájában... :) Majd a vizsga után a felszabadultság hevében gyorsan egy hét alatt mindent összekészítettem és a 33.héttől a 40 és feledikig vártam :D
Nekem kb 3-4 héttel előtte kezdődtek mensi szerű görcseim, de enyhén. 1,5 ujjnyi tágulással kezdtem a szülést, ami ennek tudható be.
Szép nagy a pocak!!!

Lusthie 2008.08.27. 18:18:46

Hát most mi is így vagyunk a szobával :-)
De nyaralás után már csak meglesznek a bútorok, úgyhogy akkor már én is bele fogok tudni húzni :-)
És nagyonis ki akarom várni az időt, min. a 37. hétig! Különbenis, a kispasik szeretnek tovább lébecolni :-))))
Köszi :-)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.28. 09:27:11

Én is a 32. hét körül kezdtem el a pingvines járást :) 37. hétig tényleg maradjatok egyben, utána már nem számít koraszülésnek, és a baba is teljesen kifejlődött. Amúgy meg a a pasik általában lustábbak, szóval simán lehet, hogy megvárja az utolsó napot :) Gyönyörű vagy még mindig ;) Jól áll neked a pocakosság!

Niki- picurAnyu 2008.08.28. 12:14:09

Jól látom, hogy egyre hegyesebb a pocid? ;)
Odáig vagyok a pocakfotókért. :) Főleg azt szeretem, mikor megnézzük a legelsőt, majd a legutolsót. :)))
Amúgy milyen érzés egy ilyen nagy poci? Úgyértem, hogy nehéz? Vagy egyáltalán milyen? :) Tudom, hülye kérdés, de mi még olyan messze vagyunk a 31. héttől. :)))

Lusthie 2008.08.29. 08:55:04

PandaDorka: totál vicces, csak éjszaka ne fájnának a forgóim :-)
Vhogy úgy érzem, hogy a 38. hétig tuti 2in1 maradunk. Aztán majd Benedek dönt.
Jajjj nagyon köszönöm a bókot! :-)

PicurAnyu: Bizony, jól látod! Sztem még pár hét és fel fogok borulni :-)
Milyen érzés? nem érzem nehéznek, sőt! Talán amiatt is van ez így, mert ugyi anno 73 kiló voltam. Nah az azért nehéz volt. Épp ma gondolkoztam rajta, hogy pl. egyáltalán nem fulladok. 1ébként meg nem hülye kérdés :-)
süti beállítások módosítása