37

2008.10.08. 21:27

Harminchééééééééét! Még kimondani se semmi! És bizony, már itt tartunk. Azt hiszem, most jött el az az idő, amikor már kipipálhatjuk a napokat, hogy na ma sem szültünk.

Ma voltam ctg-n és Dokibácsinál. A ctg-n minden rendben volt, Benedek szívecskéje úgy dobogott, ahogy kell és szépen mocorgott is. Ide fél 1-re voltam beírva, 1-re pedig áramlásos uhura kellett mennem. Kb. 3x kérdeztem meg, hogy melyik uhus helyen fogják csinálni a vizsgálatot, merthogy kettő is van, és bár sejtettem-tudtam, hogy hol, mégis sikerült totál elbizonytalanodnom, mivel 1/4 2-kor még nem volt sehol senki. Fel is hívtam az uhu labort, ahol rákérdeztem, hogy jó helyen vagyok-e, merthogy nincs ott senki, ahol várakoztam. Mondták, hogy igen és hogy megy majd a doktor úr. Sejtettem, hogy nem én vagyok a hülye, de muszáj volt eljátszanom, mert totál nem értettem, tuléppen miért kell várnom. Más lett volna, ha tömeg van előttem, de konkrétan senki sem volt, azaz rajtam kívül még egy nő várakozott, de neki negyed órával utánam volt időpontja. Aztán félkor nagy nehezen megjelent egy nőci, aki megkérdezte, hogy van-e időpontunk. Brrrrrrrr....... Persze volt és be is jelentkeztünk a betegfelvételnél. Aztán behívta a nőt, akinek utánam kellett volna jönnie. Pffffff. Végül csak megjelent a doki is, úgyhogy sikerült nekem is bejutnom. Viszont úgy voltam vele, ha már ennyit várattak, kihasználom a helyzetet és megkértem a dokit, hogy ugyanmár legyen szíves megnézni, hogy kb. mekkora lehet Benedek, merthogy a Dokibácsim jól beparáztatott, hogy két héttel vissza van maradva. Persze nem paráztam, de így egy szava sem lehetett. Korrekt volt, mert rendesen lemérte és az ő adatai szerint 3000 g körül van. Természetesen az áramlásvizsgálat is jó volt, ahogy azt sejtettem, de legalább totál megnyugodhattam. 1ébként a várakozással nem is lett volna gond, csak ugye nem ebédeltem, Benedek meg már nagyon reklamált. Nah ezen is túl voltunk.

A Sote után irány metróval a Kálvin tér, mert 1szerűbb volt, mintha autózunk. Ma anyu volt a sofőröm, mert a Zuram nem tudott elszabadulni a melóhelyéről. Nem baj, így ősöm kicsit fontosnak érezhette magát. Szóval kajáltunk, aztán irány Dokibácsi. Ő is megqqcsolt, lemérte Benedeket. A mérése alapján 2800 g-os, ami számításaim szerint totál jó, mivel a múlt héten meg 2500-2600-g-ot mondott, és ha a "nagykönyveket" vesszük alapul, akkor heti kb. 200 g-ot nőnek ilyenkor a babók. Azaz már csak híznak. Tehát eszerint minden rendben. A méhszájam ismét rövidült, úgyhogy most már C2000 helyett szerinte C1000-2000 között van. Királyság! Úgy tűnik, minden totálisan normálisan működik. Aztán lassan tágulhatok is és uccu a kórház :-). Imádom az állapotomat, de már nagyon várom, hogy találkozhassak a Kiffiammal. Ma már többen is mondták, hogy eléggé lent van a pocóm, amit azért már én is látok. Olyan izgi! Úgy imádom ezt a kiskölköt, hogy elmondani nem tudom, várom már nagyon, hogy láthassam. Következő dokivizit pedig jövőhéten.

Este azért kicsit aggódtam, mert szinte egész nap hányingerem volt. Persze, mikor Dokibácsinál voltam, elfelejtettem rákérdezni, de aztán küldtem neki sms-t, mire felhívott. Kérdezte, hogy fáj-e a fejem, ill. hogy mennyi volt a vérnyomim, de az első kérdésre nem volt a válasz, a másodikra pedig, hogy 90/60, szóval úgy tűnik, nem az állapotommal függ össze a dolog. Királyság! Azért ez pozitív, de mint mondta, a legkisebb fia épp akkor hányta tele a fürdőkádat, úgyhogy sajnos inkább a fosós-hányós vírussal lehet összefüggésben. Na ennek nagyon nem örülnék, mert már így is több mint 1 hete be van dugulva az orrom és még mindig köhögök. No meg este tudtam meg, hogy a szomszédasszony-barátnőm kislánya is kórházban van, mert fosik-hány. Hmmmm... Remélem, nem kaptam el tőlük semmit, tegnap taliztunk. Asszem szobafogságra leszek ítélve, legalábbis, ha a Zuramon múlik.

Végül a szokásos fotók. És ha minden igaz, max. már csak 3 ilyen lesz :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr94704088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.10.08. 23:15:30

Na beérkeztetek a célegyenesbe! Tényleg nagyon izgi! Remélem nem a vírust nyaltad be!!! Ki fog értesíteni bennünket lelkes blogolvasókat, ha megszületik Benedek? A Zurad?

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.10.09. 10:17:42

Jó ég... Minnyá vége.... Illetve, nemsoká kezdődik a naaaaaaaaaaaagykaland! :) Nagyon-nagyon szorítok ám nektek!!! Pusza!!!
Beso-nak igaza van! Honnan fogjuk tudni Benedek érkezését? Sms-hegyek? Vagy a Büszke APUKA lesz a szerencsés? ;)

Niki- picurAnyu 2008.10.09. 11:21:26

Úristen, de elöl van a pocakod és lent! :O
Lelki szemeim előtt még mindig ott van a 24. heti pocakfotód. :))) Nekem is lesz vajon ekkora pocakom 13 hét múlva? ;)
Most már tényleg egyre izgisebb a helyzet. :) Te vagy a "legöregebb" kismamim, úgyhogy kezem-lábam keresztben van most érted. :)

Zsuci 2008.10.09. 11:32:35

A képpel kezdtem az "olvasást" és az első megállapításom nekem is az volt, hogy marhára lenn van már a pocakod! Aztán láttam, hogy Te is írtad... :-))) Azt hiszem, hamarosan kibújik Marci legújabb játszópajtása! :-))))

sóginéni 2008.10.09. 14:43:26

Már én is nagyon izgulok!!!! Ma rajzoltam is Benedeknek, remélem én készülök el hamarabb :)

És kicsit visszaolvastam, megnéztem milyenek voltatok akkor,mint most mi.

És közben rábukkantam a kórházas bejegyzésre, teljesen meghatódtam, köszi mindenkinek, hogy gondoltatok ránk :)
És szép napot!!!!

szilvi 2008.10.09. 15:02:50

csodaszép ez a pocak, sőt, biztos kényelmes is, de most már lassacskán készülődhetne Benedek, hogy most már őt is megcsodálhassuk végre. :-)
megy a drukk, hogy nehogy elkapj valami fosós-hányós vírust. puszi!

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.09. 17:53:58

Tényleg én is úgy látom, h lent van a pocakod! :) Bár nekem még a szülés előtti napon se látta senki lent :DDD

Lusthie 2008.10.09. 18:35:00

Sziasztok! de jó sokan reagáltatok! köszi :)))
Az alap kiindulás az, hogy majd megpróbálok én bejelentkezni, ha a telefonom is úgy akarja, nem akarom a Zuramat terhelni, no meg ki tudja, hogy aznap este milyen állapotban lesz :-))))))) Ha nem megy, akkor majd megkérem őt :-)
PicurAnyu: sztem simán lesz ekkora pocód. Ha meg nem, akkor nem :-)))) Köszi a drukkot!!!!
Zsuci: elképzelem, mikor majd összeeresztjük őket jól, mit fognak művelni :-))))
Sóginéni: nem baj, az elején még úgysem fogja tudni értékelni :-)))
Druszám: a Zuram ma kifejezetten kérte, hogy beszéljek a fiával, hogy ne akarjon ma kibújni, mert lehetetlenség közlekedni a városban. No meg tenderleadás van, szóval jövőhéttől már jöhet :-)))
Eddig úgy néz ki, megúsztam, bár éjszaka is izzadtam rendesen.
Bogi: sztem ez annyira nem mérvadó, talán attól is függhet, hogy fexik a babó

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.10. 09:55:59

Gratula :) Most már nyugodtan jöhet, ha akar, teljesen kifejlett gyönyörű baba! Azért ez jó érzés nem? Én nagyon vártam a 37. hetet, és örültem, hogy addig egyben maradtunk. Itt meglehet nyugodni, és teljes gőzzel készülni a szülésre, mert bizony már bármikor bekövetkezhet ;) 3000 gramm tökéletes méret. Szép nagy poci!!

Niki- picurAnyu 2008.10.10. 09:58:02

Na, majd 13 hét múlva visszatérünk erre. ;)

barbó 2008.10.10. 17:53:59

Nagyszerű, látom Benedek bármikor kibújhat! Már én is nagyon izgulok, el sem tudom képzelni, ti mit érezhettek!
Vigyázz magatokra, most már tényleg szobafogságra leszel ítélve!

Lusthie 2008.10.12. 18:53:14

PandaDorka: pontosan így voltam én is! Ha betöltöttük a 37. hetet, már nem leszek ideges. És jelenleg is úgy vagyok vele, hogy az sem zavar, ha kivárja az idejét, addig is fejlődik még.
Poci 1ébként 1re lejjebb van, ráadásul mintha a fájások is kezdenének érezhetővé válni, azaz mostmár kezd feltűnni...
PicurAnyu: okaj :-)))))
Barbó: Hááát lehet, hogy te jobban izgulsz :-) Én még totál elvagyok, vhogy még húznám az időt, mindig kitűzök célokat. Azaz most a jövő szerda az :-)
süti beállítások módosítása