333

2009.08.18. 09:27

Titokzatos számok, mi? Főleg annak, aki látta a CSI-t. Na de nem erről akarok írni.

Hajnali 3:33-kor felébredtem. Gondoltam, ha már fent vagyok, bemegyek betakargatni KicsiFiút. Picit még erőt gyűjtöttem, aztán kimásztam az ágyból. Épp az ajtajánál jártam - ami kb. 5 lépés az ágyunktól -, mikor felsírt. Nem hittem a fülemnek! No nem azért, mert felsírt, mivel ez elő szokott fordulni, hanem az időzítésen. Mikor bementem, Benedek a hátán feküdt és követelte a cumiját. Nem semmi ám megtalálni egy átlátszó cuclit éjszaka, de most szerencsém volt, mert épp a fülénél megleltem. Probléma gyorsan megoldva.

Szóval mi is volt ez? Hatodik érzék? Anyai ösztön?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr661316933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2009.08.23. 19:45:12

@picurAnyu: ami nem is kicsi :)))
süti beállítások módosítása