"Csapatépítő"

2007.09.26. 18:07

Említettem már, hogy szerdánként lejárok focizni a kollégáimmal.

Az 5let úgy jött, hogy mikor még a cég svájci tulajdonban volt, a svájciak szerveztek egy focibajnokságot Bernben, ahol vegyes csapatok indultak volna. A cégnél évek óta van fiú focicsapat, így a pasik elkezdtek lányokat toborozni. Baromi jólesett, hogy engem is felkértek - jófej lányokat kerestek -, ám akkor még kezelések alatt álltam, így nem mertem igent mondani, mert mi lett volna, ha összejön a baba. Még életemben nem voltam Svájcban, jó lehetőségnek tűnt. Meg egy baromi nagy bulinak. Ha jól emléxem, 3 csapat jött össze, a csajszik felszerelést is kaptak. Ebből kimaradtam sajnos, pedig király focicsukákat és sportcicifixeket vágtak hozzájuk. Ha összejött volna, akkor mezeket is kaptak volna. De no problem! Nekem sokkal jobb focicsukám van! A Zuramtól kaptam! Bibibiiiiiii

Miután áprilisban úgy döntöttünk, hogy most pihizünk, nem lesz több kezelés, felhívtam a meghívómat, hogy áll-e még az ajánlat. Örült neki, hogy meggondoltam magam. Én is...

Közben változás állt be a cég életében. A svájciak pikk-pakk eladtak minket a franciáknak, így elmaradt a berni út is. Sajnos, pedig jó lett volna.

A focicsapat szerencsére megmaradt, illetve a szerdai időpont is - bár már edző nélkül -, így azóta is lejárok.

A berni út elmaradása miatt kitaláltuk, hogy azért csak kellene csinálni egy "csapatépítőt". Az első júniusban volt, de akkor sajnos nem tudtam menni, a második bulira pedig múlt 7végén került sor. A létszám 5 fiú, 4 lány volt. Meló után mentünk fel Kabhegyre. Kaja, pia, buli. Kb. ebből állt az egész, de hát mi más is lett volna? Igaz, a kaja nem lett túl jó, mivel a főszakács piszkosul elsózta, engem pedig eléggé hülyének néztek, merthogy nem szoktam inni, így most sem tettem. Miből gondolják a pasik - ill. még a csajok is -, hogy az ember lánya csak úgy érezheti jól magát, ha berúg, totál kiüti magát? Nekem anno azt mondták, hogy nem kell ahhoz innom, hogy hülye legyek :-). Most is így történt. Foci nem volt, ámde néztünk csillagokat. Totális Planetárium fíling. Királyság!

Jó volt olyan emberekkel beszélgetni, akikkel eddig max. köszöntünk egymásnak a folyosón. Lehet, hogy jobban kellene népszerűsíteni a munkahelyi csapatsportot? Talán a kollégák is máshogy viszonyulnának egymáshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr75175933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása