Bőrkabát

2007.10.08. 11:44

Tegnap kint voltam barátnőmmel a Cipővásáron a Syma csarnokban, ahol gondoltam, nézek magamnak bőrkabátot. Van is, meg nincs is konkrét elképzelésem, mivel tetszenek a rövidebb és a hosszabb fazonok is. Olyan bizonytalan vagyok! Vagy mégsem?

Szóval sikerült is párat felpróbálnom. Ha jól emlékszem, Olaszországból hozott kabátok voltak. Az első döbbenet akkor ért, mikor egy L-es méret nem volt rám jó. Nem vagyok nagydarab, de az már végképp meglepett, mikor a 2XL-es dzseki sem volt jó :-) Tényleg ilyen girnyók az olasz lányok?

3 féle fazont próbáltam. Dzseki fazonút, hosszút és egy nagyon rövidet. Mi a fenének gyártanak olyan kabátokat, amikből kilóg a derekam? Vagy én lennék a 169 centimmel ilyen hosszú? Tény, hogy a kb. 145 centis barátnőmre jók lennének hosszra, de az amúgy S-es méretére tuti, hogy ő is csak min. L-est tudna felvenni. Ja! és a durva, hogy a legtöbb kabát mellben!!! volt szűk! Mi van azokkal, akiket Isten megáldotta min. 90-es mellbőséggel? Vagy az orvosuk.....? Kezd a helyzet reménytelenné válni! Azt hiszem, feladom, az idén - sem - veszek bőrkabátot.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr41189963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balázs 2007.12.07. 19:35:38

Nálunk örök probléma, hogy a külföldről behozott cuccok kicsik vagy nagyok az emberre. Egyetlen logikus magyarázatot találtam: a külkeresek és beszerzők az olcsó gagyi cuccot hajtják fel külföldön, mert a brutális adó és vámrendszerünk miatt, gigantikus eladhatatlan pénzbe kerülne a kint normális árfekvésű cucc. Ezek a kint olcsó cuccok meg ugye vagy mérethibásak, vagy egyszerűen rondák.

Lusthie 2007.12.10. 10:31:50

Na igen. De inkább mérethibás legyen, mint ronda :-)

balázs 2007.12.13. 15:36:40

Hát ja! :) Az ember a mérethibásat nem tudja a rondát meg nem akarja felvenni. :))

Lusthie 2007.12.14. 17:08:59

van benne valami. Vagy a harmadik megoldás, hogy belenyugszik, hogy az amúgy 36-38-as méretére csak az L-XL, esetleg XXL-es cuccos a jó

balázs 2007.12.17. 01:09:24

De ez olyan hüje dolog. Én 185magas vagyok, 90kg. Nem vagyok egy nyamvadt pali, de túl nagydarab sem. Az olasz bőrkabátom 3XL-es. 56-os öltönyt hordok, pedig még 62-est is simán lehet kapni. /Az arányok kedvéért, a 48-50alatti már gyerekméretnek számít./ Szóval nem tudom bizonyos ruhákból miért ilyen nyüzüge méreteket gyártanak. Miért nem lehet ráírni a tényleges méretet a 4XL meg XS helyett? Amúgy meg nem izgat mi van beleírva, ha jó rám. :))) Cipőből is van 43-asom, meg 46-osom is és mindkettő ugyanakkora. :))

Lusthie 2007.12.18. 09:22:00

Látod? ezért volt jó a régi rendszer! Ott szimplán konfekció méret volt csak :-))))
1ébként pl. nadrágból nekem is volt egyszerre 38-tól XXL-ig.

balázs 2007.12.26. 15:03:58

:)))
Boldog karácsonyt. :)))

u.i: nem tudom, a rendszerváltás gyerekként ért, annyira nem emlékszem. :)))

Lusthie 2007.12.27. 00:30:22

Neked is! :-))))

Én is gyerek voltam, viszont ugyi NŐ vagyok, így a ruhák már akkor is érdekeltek :-))))
süti beállítások módosítása