Sportpedagógia vizsga

2008.02.25. 22:48

Múlt héten vizsgáztam pedagógiából. Az első pofáncsapás akkor ért, mikor az előttem vizsgázóktól megtudtam, hogy nem teszt lesz, ahogy az anno be lett ígérve, hanem kifejtendős-fogalmas-felsorolásos. Hurrá. Én meg simán a tesztre készültem. Annyi eszem volt - pfúj, de csúnya dolog, de hát ez van... -, hogy két fogalmat, meg 1-2 insturkciót felvéstem a tenyeremre. Mák volt, mert picit tudtam is használni.

Akkor azt mondták, hogy két hét múlva lesz eredmény, így igencsak meglepődtem, mikor ma megláttam, hogy már ki vannak téve a jegyek. A zárójegy két dologból áll. Egy házidoliból és a vizsga értékeléséből. A házidoli egy szépirodalmi regény pedagógiai elemzése volt. Vaszary Gábor, Ketten Párizs ellen c. könyvét választottam. Már a kezdet is zűrös volt, mert ugyan nem olyan régen olvastam, a könyv jól eltűnte magát. Közben elkezdtem egy másik Vaszary művet, de egyszerűen nem értem a végére, a határidő meg a nyakamon volt. Megoldás? Megvettem újra a könyvet és egy este alatt összehoztam a dolit. Nah és most ugrik a majom a vízbe! A házidolim 4-es lett - erre is számítottam, mert tudtam, hogy kicsit túl sokat írtam a tartalmáról, de hát tetszett.... -, a vizsgám pedig 3-as!!!! Én meg ott rinyáltam, hogy legalább kettes legyen! Juhéjjjj! Néha a józan paraszti ész is hatásos? Ja! És a Zuramnak ismét sikerült vidám perceket okoznom, mert elmeséltem neki, hogy milyen dilis voltam, mikor az autokratikus edző helyett valszeg arisztokratikust írtam a doliban. Biztos a tanár is jókat vigyorgott, vagy rosszabb esetben visított a javításkor. Persze azóta is emlegeti a Drágám a csecsemőúszáson 50 cm helyett írt 50 méterrel 1ütt. Ő már csak ilyen. Végülis mit vár az ember egy bölcsészpalántától?

Már csak a holnapi edzéselméleten lennék túl egy kis görbülő jeggyel!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr35354522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scum01 2008.05.13. 23:04:12

SZia!

Nincs véletlenül kidolgozott pedagógia tételeid? Nagyon kellenének, 1 hónap múlva vizsgázok. Testépítő - fitness szakágon. És ami könyvünk van, egy hulladék, semmi jó nincs benne

Lusthie 2008.05.14. 07:13:53

Szia! Sajnos nincs, a jegyzetből "tanultam". Nekünk nem voltak konkrét tételek, tesztet írtunk + házidolit
süti beállítások módosítása