Karácsony, még mindig :(

2011.12.26. 15:12

Tegnap elmentem Másodikanyumékhoz karácsonyozni, egyedül. Nem volt felemelő érzés, ráadásul anyám délelőtt itt volt, és mivel már úgy kellett rászólnom, hogy foglalkozzon kicsit Benedekkel, hogy tudjam csomagolni az ajándékokat, igencsak elfáradtam, no meg a hülye ergamot sem vettem be, mert kb. 6 felé figyeltem :(. Mire odaértem a bulira, már k.o. voltam, fájt a hasam, a derekam, nem is kicsit. A buli jó volt, bár eléggé furi volt, hogy egyetlen egy aszalnál elfértünk. Kicsit beszélgettünk, kaptunk egy halom kaját, aztán hazajöttem. Legalább nem halunk éhen, mert ugye eredetileg úgy volt, hogy ma megyünk Pécsre, de ezt is lemondtuk, mert még Benedek is köhög, én meg talán most még jobban, mint előtte.

Anyám persze jól ki is akasztott. Még karácsony előtt mondtam neki, mi a helyzet, hogy betegek vagyunk, nem szeretnénk, hogy ő is az legyen, döntse el ő, hogy kijön-e vagy sem. Kijött, és mint kiderült, igencsak taknyosan. Akkor azt mondta, hogy tuti kedden fázott meg, mikor 5 percet volt a KÖKIben 1 szál pulcsiban és kabátban és nagyon meleg volt. Én már eleve nem értettem, hogy mi a fenéért nem vette le a kabátját, de hát magánügy, ráadásul az 5 perc biztosan jóval több volt... Igazán azon akadtam ki, hogy 25-én közölte, úgy tűnik, allergiás a fiúkra. Nem értettem, miről beszél, de aztán felvilágosított, hogy anno Öcsémtől is mindig elkapta a betegséget és most Benedektől is. Na persze ezt nem hagytam annyiban, hiszen már eleve taknyosan jött, szóval tuti nem tőle kapta el, ráadásul épp ő mondta, hogy biztosan a KÖKIben fázott meg. De akkor mi a fenéért játsza az eszét????? 1ébként valszeg engem is sikerült megfertőznie, mert ma reggel óta még jobban köhögök. Királyság! Azt hittem, ma már játszhatok én is a fiúkkal.

No és a tegnap este. Szóval mire hazaértem, eléggé kivoltam, ráadásul baromira beparáztam, mert igencsak mensis görcseim, derékfájásom volt és véreztem is + még trutyi is jött belőlem - bocsi a részletességért -. Este már alig bírtam mozogni, fájt mindenem, úgyhogy irány az ágy. Végig feküdtem és persze paráztam, nehogy éjszaka gáz legyen A Zuram be akart vinni a kórházba, de már 6 óra is elmúlt és nem akartam, hogy Benedeket rángassuk, no meg nem éreztem még annyira gázosnak a helyzetet, Dokit sem akartam zavarni Karácsonykor, így inkább pihiztem, mint a jókislány. Meg is lett az eredménye, mert reggelre sokkal jobban lettem. Kicsit dolgozgattam is - leszedtem a száraz ruhákat -, de aztán megintcsak lefeküdtem, mert ebéd után ismét elkezdett fájdogálni a pocakom, viszont ami pozitív, hogy úgy néz ki, a vérzés abbamaradt. Holnap még sokat fogok pihizni, aztán 28-án úgyis megyünk Dokibácsihoz, meg majd ebédelni és nagyon bízom benne, hogy ezt a pár napot még ki tudom használni, hogy mindhárman együtt tudunk lenni. Anyám kitalálta, hogy szerdán majd hazafelé menjünk be érte, hozzuk ki aztán majd másnap hazamegy, de úgy döntöttem, hogy NEM! 1. most mostam ki az ágyneműjét, és mivel mi nem tudtunk menni, Anyósomék csütörtökön vagy pénteken jönnek és csak vasárnap mennek haza, ami ugye tök jó, csak + 2 adag ágyneműt jelent és egyszerűen nem tudom már hova teregetni a cuccokat. 2. Minek jön ki? Úgyse nagyon játszik Benedekkel. 3. Szeretnék kicsit hármasban lenni a családommal. Ez talán nem bűn...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr743496944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása