Vizsga, 3-as csoport

2008.03.01. 15:19

Szokásomhoz híven, ma is 6-kor keltem. Összeszedtem magam, de ma nem rohantam, mert csak 12-kor és 13-kor vizsgáztam. Tegnap egész délután a feladatokat próbáltam memorizálni és vizualizálni. Sajnos (?) és nem tudom magolni, úgyhogy vmihez mindenképp kötnöm kell. Jéééé! Most esik le, hogy tulajdonképpen agykontrollt használtam, még ha nem is tudatosan és nem a megszokott ún. memóriafogasokkal. Viszont ennek a tanulási módnak piszok nagy előnye, hogy nem felejtem el jövőhétre, hanem ha álmomból is felkeltenek, akkor is tudni fogom.

Azért látszik, hogy fejlődök, mert tegnap már nem voltam totálisan ideggyenge, nem izgultam annyira. Sőt! még aludtam is az éjszaka. Ma két dolog miatt is korábban akartam bemenni. Az egyik, hogy állandó hospitálási-gyakorlati "partnerem" az első két órában vizsgázott és kíváncsi voltam rá, hogy fog neki menni - na jó! kicsit segítettem neki a partól -, a másik pedig, hogy gondoltam, ha látom az órákat, könnyebben fogom megtanulni a gyakorlatokat is. És igazam is lett. Ráadásul az előttem vizsgázóknak is tudtam segíteni, mert konkrétan kikérdeztem őket, ill. ha az első órán hibáztak, segítettem nekik, mire figyeljenek.

Aztán közeledett az én időpontom. Persze ekkor már volt egy kis para, totálisan úgy éreztem, hogy semmit sem tudok, de amint bementem a vízbe, minden megváltozott. Para elillant, helyette jött a magabiztosság. Szerencsére a feladatokat sem kutyultam össze, és még mákom is volt, mert nem volt iszonyatos tömeg, így nem kellett nagyon kiabálnom. A 8 órás csoportban 14-en voltak, nálam csak kb. 8-an, ráadásul a második csoportomban összesen két gyerkőc volt. Az első adaggal elég könnyű volt dolgozni, mert nagyon odafigyeltek és rendesen meg is csinálták a feladatokat, a másodikkal ugyi meg igazán egyszerű volt, bár az egyik gyerkőc eléggé hisztizett és az apuka se nagyon törte magát, inkább ráhagyta a törpére. De itt legalább nem kellett kiabálnom és gyorsan végeztünk is. Azért elég fárasztó volt, főleg, hogy ilyen korán odamentem, de megérte, meg is lettem dícsérve. Kicsit fájt a pocóm, remélem nincs semmi baj, csak a sok padon-ülés nem tetszett neki(k).

Jövőhéten lesz az utolsó hospitálásom, az utolsó, 4-es csoportban. Aztán még egy gyakorlat, vizsga + az elmaradt 2-es csoportos vizsga és a gyakorlati rész is készen. Viszont ma tudtam meg, hogy a záróvizsga elég nagy volumenű, tételsoros-írásbelis-szóbelis lesz a TF-en. Csak nem lesz már azzal sem gond, eddig olyan szépen haladtam!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr44360747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása