Recept

2008.03.03. 12:28

Hogy valami jó is legyen mára! Tudom, Hogy-gyal nem kezdünk mondatot, de kit érdekel? És Ha-val sem. Ez sem érdekel. :-)

Na a lényeg, hogy ma megjelent a www.mindmegette.hu -ra beküldött receptem. Még sosem csináltam ilyet, azaz nem küldtem sehova, de ez a hami anyósomnak is bejött, így gondoltam, másokkal is megosztom. A címet végülis ők adták, de hát ez a legkevesebb.

Akit érdekel, itt található a reci:

http://www.mindmegette.hu/index.php?apps=recept&recept=13535

Jó étvágyat hozzá, sztem elég jól sikerült!

Ja! és mintha a napocska is bújkálna kifelé a felhők mögül. Minden rendben lesz, érzem ;-)

Szerző: Lusthie

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr11363259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása