Vasárnapi potyaqqcs

2008.04.07. 09:32

Ugyi vasárnap 4-re voltunk bejelentkezve a Brendonba a Babamoziba, hogy megnyugodjon a kicsi lelkem.

Nekem már az is elég nagy élmény volt, hogy bementem, bemehettem ebbe az áruházba, mivel már hosszú évek óta arról álmodoztam, hogy egyszer majd itt fogok körülnézni, vásárolgatni a kisbabámnak. Direkt kicsit korábban mentünk, mert tegnap regisztráltam a Brendon oldalán, így ki akartam váltani a törzsvásárlói kártyámat. Ki is váltottam, kaptam katalógusokat, úgyhogy lesz mit nézegetnem.

Mivel volt még időnk, kicsit körülnéztünk, megkuksiztuk a bútorokat, járókákat. Egyszerűen csak nézelődtünk, felmértük a terepet. Jó érzés volt, pedig még a qqcs előtt álltunk.
Nézegettem nadrágokat is, találtam 1-2 jó farmert, de úgy döntöttem, hogy nem veszek, mert a tegnapi vendégeink közül az egyik lányzó felajánlotta a kismamanacijait, amiket elvileg a 7végén meg is fogok kapni, ha ki tudunk menni hozzájuk. Azért még megleptem magam két bandázzsal, egy szürkével és egy feketével, így talán tényleg tudom majd hordani a "kinőtt" gatyóimat.

Ja és a lényeg?
Tökmag 3.89 mm és a méretei alapján, a gép szerint 10 hetes és 5 napos állapotos vagyok, szóval 1 nappal többet számolt. Nagyon helyes, ez azt jelenti, hogy minden rendben, szépen növöget.

Érdekes módon, most valahogy nem voltam annyira ideges, mint az eddigi vizsgálatoknál, mégis igazán akkor nyugodtam meg, mikor láttam a dobogó szívecskéjét.  Azért a pasi kicsit beparáztatott, mert azt mondta, hogy kisebbnek látja, mint ami valójában, de aztán kiderült, hogy éppen a korának megfelelőek a méretei.
Ráadásul a Kispocok szinte egyáltalán nem volt hajlandó megmozdulni. Ez annyira már nem idegesített, mivel ugyi a szívecskéje szépen vert, de azért csak aggódtam kicsit, hogy miért ennyire lusti. Aztán rájöttem, hogy valszeg azért, mert
1. hajnali 2-kor feküdtem le,
2. ebéd után voltam,
3. épp abban az időben piszkáltuk, amikor alukálni, de min. pihizni szoktam, és gondolom ezt már Ő is megszokta.

A szonográfus végül addig piszkálgatta, meg mondta, hogy köhögjek, míg Törpike csak felébredt, azaz először elkezdett mozgolódni, majd szabályosan felpattant és felénk fordult, mintha azt üzenné, hogy "na akkor most jól nézzetek meg, aztán hagyjatok végre aludni". :-) Annyira édes volt! És még mindig hihetetlen, hogy ez a kis csöpp élet - végre - bennem növekszik!

1ébként a Brendonban piszok rendesek voltak, mivel ugyi még pici a babó, ezért nem "moziztunk" olyan sokáig, meg nem is mozgolódott sokat, így csak a 2D-s vizsgálat díját kellett kifizetni. Meg is jegyezte a pasi, hogy jó fejek lesznek és így majd tutira legközelebb is hozzájuk fogunk menni :-). Ugyan nemcsak ezért jövünk majd, hanem azért is, mert totál kedvesek voltak.

No és végül, de nem utolsósorban a sztárfotó:



A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr96414457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbó 2008.04.07. 14:11:15

Tündéri a kicsikétek Szivacs!!
Nem gondoltam volna, hogy nem egészen 4 centisen ilyen emberke formája van!!!

Lusthie 2008.04.07. 15:05:42

Annyira fura, de tényleg már igazi kisember :-)
És persze a Zuram látja, hogy fiú... Csak aztán meg ne lepődjön :-)
süti beállítások módosítása