Vizsga, má megin

2008.04.09. 21:26

Most épp gimnasztika.
Na ja! Mivel a 7végén egy bötüt sem tanultam, ráadásul az elmúlt két napot is szinte végigaludtam, igencsak ideges voltam ma délelőtt. Elkezdtem puskát írogatni, rendezgetni, nyomtatni, hátha legalább ez segít, elvégre csak el kellett olvasnom, ráadásul többször is. Több, mint a semmi.

Van egy lila, több fodros helyes kis kord szoknyám, aminek a fodraiba ragyogóan be lehet tűzni a puskákat, úgyhogy rendesen be voltam tárazva. Végülis mit veszíthettem? Leginkább azért voltam betojva, mert az utolsó előadáson az oktatónéni azt mondta, hogy rövid válaszos lesz a dolgozat, aminek nem igazán örültem.

Szokásommá volt, hogy ha 3 vizsgaidőpontot adtak meg, általában a középsőre jelentkeztem, mert így legalább ki tudtam kérdezni a már vizsgázottakat. Most is így tettem, már negyed 6 körül bent voltam az Egyetemen, mert az első vizsga 5-kor kezdődött. Mit ne mondjak, iszonyat hasznos volt! Már akkor megnyugodtam, hogy túl nagy gáz nem lesz, mikor megtudtam, hogy nem válaszolós, hanem sima teszt lesz a doli! Juhéjjjj! Madarat lehetett volna velem fogatni! Ennyire azért simán felkészültem, ráadásul a karomon is volt 1-2 infó :-). Kiderült, hogy két csoport van csak, ill. a már vizsgázók azt is elmondták, hogy melyik a két rajzírásos feladat, így nem ért ez sem váratlanul. Királyság!
Aztán bementünk. "A" csoport akartam lenni. Az lettem. 1 feladatot tutira elszúrtam, mert sorrendbe kellett tenni vmit, de belekavarodtam, de ez legyen a legkevesebb. 1ébként tényleg elég könnyű volt a teszt, néhány kérdéshez elég volt a józan paraszti eszem is. Ráadásul a Tanárnő is totál korrekt volt, mert ugyan nem a hagyományos "1 kérdésnél 3-4 válasz közül 1 csak a jó" teszt volt, hanem minden kérdésnél zárójelben ott volt, hogy hány jó válasznak kell lennie. Szóval szimpi! Más tanár miért nem tud ilyen lenni? Végülis a szoknyatáramra sem volt szükség, de nem is lett volna pofám használni.

Tudom, ne bízzam el magam, de ha ez a vizsga nem lesz meg, akkor simán elsüllyedhetek! Na majd 1 hét múlva ki fog derülni, és nagyon bízom benne, hogy görbülni fog az a jegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr79419006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása