28-30-30-30

2008.04.25. 13:26

Jól néz ki, ugyi?
Ja! hogy mi ez a számsor? A babaúszás vizsgaeredményeim! Annyira örülök neki! Mikor elkezdtem, nem hittem, hogy ilyen jól fognak sikerülni, eléggé be voltam tojva. És már csak a záróvizsga van hátra. Nah attól még parázok, merthogy elméletben lesz, de majd felkészülök jól!
1ébként megnéztem az összes vizsgázó eredményeit és persze össze is hasonlítottam őket.
1. helyezettek, összesen 3 fő, 120 ponttal,
2. helyezettek, összesen 3 fő, 119 ponttal, és végül, de nem utolsósorban a
3. helyezettek, összesen 4 fő, 118 ponttal, ahol én is elfoglalom méltó helyem.
Még két fő van, akik ha az elmaradt vizsgájukat szintén maximálisra, azaz 30 pontra teljesítik, akkor beelőznek. Azaz egyiküknek így 119, a másiknak pedig 118 pontja lesz. Nah majd kiderül. Tudom, ez nem verseny, de azért jó érzés az első 3 adagban benne lenni, ráadásul egy olyan dologban, amit nagyon is élveztem.
Jó volna, ha később lenne lehetőségem babauszit oktatni, piszkosul királyos dolog, jófejek a kölkök.

Most még hátravan a másik suliból az edzőtábor, ahol elvileg még az úszásunk is értékelve lesz, így lövésem sincs, hogy velem mit fog csinálni az oktató, de nem hinném, hogy túl nagy gáz lenne, eddig is elég rugalmas volt. Ez a tábor 3 napos lesz, ahol tanulni fogunk, oktatni, versenyeket és edzéseket látogatni. Már várom, biztosan érdekes lesz!

Addig meg irány a tanulás, mert május 14-én sportszervezésből lesz vizsgám, 15-én pedig a babauszi záró. Nah uccu neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr45441661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása