Azok a fránya tételek!

2008.05.05. 18:32

Jajjjjjj! Totál kivagyok! Hogy én mennyire elszoktam az egész napi üléstől, az vmi hihetetlen és Pocak is igencsak jelezte, hogy ez így neki azé nem annyira királyos!
Ma sikerült 11 körül beülnöm a dolgozóba, mert én ám olyan kis emi vagyok, hogy gondoltam, nekiállok kidolgozni a 90 kérdésből álló tételsoromat, amiből majd a babauszi záróvizsgán fogok villogni.
Na ja! Hát sztem villogni annyira nem. Meglepő, de még így is vannak kérdések, amikre nem ment kapásból a válasz, ill. még így is utána kell nézni. És totál kivagyok! Az egész összesen 3 részből áll, azaz 3x30 tételből. Az első adag "elméleti alapok", a második "gyakorlati alapok", a harmadik pedig simánlazán szituációs gyakorlatok.
Az első adagból még hátravan 8 tétel, a második totálisan kidolgozva, a harmadikhoz pedig már egyáltalán nem volt erőm, bár azért azok a kérdések nem annyira gázok.

Egyszerűen muszáj lesz rendesen felkészülnöm, mert nem bírnám elviselni, ha besülnék, ráadásul pont a zárón!

No és a felkészülésben az sem a legjobb, hogy éppen a záró előtti napon lesz még a másik úszósulim záró előtti utolsó vizsgája. Na eztjólmegaszontam. Bevallom, azért kevésbé érdekel, mert ha nem sikerül, akkor még mehetek pótra, szóval ez annyira nem gáz, de azért szeretnék kicsit erre is felkészülni. Bevallom, be vagyok tojva! Annyira szeretném, hogy igazán jól sikerüljön!!! Nah majd jól összeszedem magam, esetleg ma még szórakozom kicsit a tételekkel, de már csak a laptopon, aztán jöhet a tanulás! Jóvan, azért az oktatások alatt is sokminden rámragadt, meg az elméleti részből már vizsgáztunk egyszer, azért mégis úgy érzem, hogy még van mit tanyúnom. Na meg azt se felejtsük el, hogy én nagyon nem tudok vizsgázni, egyszerűen simán leblokkolok, ha vmire nem megy kapásból a válasz. Ha már kicsit bizonytalan vagyok, akkor totál k.o. helyzetet tudok magam körül teremteni. Hogy? Szimplán nem tudok megszólalni. Remélem, az oktatás, óratartások során sikerült felszednem magamra annyit, hogy ne legyen ciki a dolog.
Majd meglátjuk, a vak is ezt mondta :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr48455325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása