15

2008.05.07. 18:46

A számolás egyre jobban megy, ugyi?
És most már a pocómon is igencsak látszik. Legalábbis szerintem, aztán lehet, hogy más még mindig úgy látja, hogy jól meghíztam, de letojom, én tudom, hogy nem hájúszógumim van :-).
Annyira hihetetlen, hogy már itt tartunk! Jövő héten AFP, aztán rá két hétre genetika, ahol újra láthatom a Törpit. Ma volt nálam anyu egy barátnőjével. Először nem nagyon örültem a látogatásnak, mert fáradt voltam és iszonyatosan fájt a fejem, de aztán benyomtam egy kv-t és sokkal jobb lett. De nem is ez a lényeg, hanem, hogy megmutattam nekik a 12. heti felvételt, ami közel 8 perc. Nagyon tetszett neki, ráadásul ugyi még sosem láttak ilyet. Tetszett, mikor egymás szavába vágtak, hogy éppen mit látnak :-). És az a felvétel már 3 hete volt! Azért kíváncsi vagyok, hogy most milyen lehet a Babó, de asszem erőt veszek magamon és nem megyek el 4D-re, kivárom a genetikát. Érzem, hogy minden rendben, szóval max. az élvezet miatt mennék :-).

A fejfájásokat és a még mindig nálam járó Álommanókat leszámítva totál jól érzem magam. A pocó szépen gömbölyödik, a közérzetem tök jó, csak ne kéne tanulnom :-(. Nem baj! Ezen is túlleszek, aztán ott a nyár! Olyan nyaram lesz, mint amilyen kb. 18 éves koromban volt utoljára, mikor 1 hónapot a húgom mellett bébisitterkedtem, csak most még a baba a pocóban lesz. Szóval pihi, séta és olvasás a terv! Utóbbi már piszkosul hiányzik, de ami késik, nem múlik!
Ja! és a mai pocak:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr56458799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.05.07. 20:48:35

Engem rendszeresen dagadtnak néztek mikor a fiamat vártam, pedig elhiheted, hogy szabályos focilabdát, később strandlabdát hordtam elöl, és én imádom/imádtam a simulós ruhákat :) . .. én is letojtam ..
másik gondolta, hogy ha nem is teszed közzé, de készítsetek rólatok egészalakos fotókat lécci! - tudod olyanra gondolok, amelyen látszik az arcodon az egész történet, simulósan öleled magadban a magzatodat.. valami ilyesmire gondolok. később nagyon jó lesz visszanézni, akár a gyermekeddel is, és látja majd az anyukája önfeled boldog tekintetét!
aztán lehet hogy már van több száz ilyen kép rólad :))) puszi.
ui: szerintem arra csavargunk éppen akkor mi is... telefonszámomat emilben már megadtam.

Lusthie 2008.05.09. 07:11:56

Nah a simulós ruhák nekem is jöhetnek.
Fotók vannak dögivel, de köszi az 5letet, végülis az arcom is hozzám tartozik. Jóvan, csak ide nem nyomatom fel azokat :-)
süti beállítások módosítása