Coke Zero - Metró buli

2008.05.18. 21:23

"A lehetetlen lehetségessé vált".
Ez volt a 7végi buli szlogenje. És volt is benne valami, hiszen nem tudok róla, hogy eddig volt-e már rá példa, hogy bulit rendezzenek a metróban. Bizony! Konkrétan a Deák téri metróállomásról van szó.
Eleinte úgy volt, hogy nem megyek, hiszen mégiscsak babát várok, de aztán a Zuram benyögte, hogy szeretné, ha vele tartanék. Volt is kedvem, meg nem is. Bírom a bulikat, főleg az ilyeneket, de felelős kismamaként azért aggódtam, mi lesz, ha vki megnyomja a pocómat.

Nem sokkal fél 12 előtt értünk a Deákra. Igencsak sokan voltak már, de semmilyen rendbontás nem történt - bocsi, épp Híradót hallgatok :-)-. Gondoltam, mivel mi VIP-ként mentünk és nem ott kellett gyülekeznünk, ahol a többieknek, megússzuk a tülekedést. Én kis naiv! Elvileg fél 12-kor engedték volna be a népet, de csak éjfél magasságában sikerült megnyitni a kapukat. Nah itt már kicsit kezdtem kétségbe esni, mert a VIP kapunál is iszonyatos tömeg volt és nagyon féltettem a pocómat. Tudom! Hülye kismama mi a fenének megy ilyen helyekre?
Végül már úgy voltam vele, hogy ha 10 percen belül nem jutunk be, akkor otthagyom a Zuram a kollégáival, én meg hazajövök. Aztán a VIP-ek közül is ki lettünk emelve, így kisebb tülekedéssel, de sikerült lejutnunk. Egyedül a kapu megkerülése volt gázos, de löktem egy jó nagyot az ott álló pasin, oszt már volt is helyem. No és a könyököm is igencsak jó szolgálatott tett, még jó, hogy edzett vagyok :-).

Lent, az aluljáróban még kicsit sorba kellett állni a karszalagért és a VIP belépőért, de utána már egyáltalán nem volt gáz. A buli tulképpen a kék metró Deák téri megállójában volt és piszok jól megcsinálták az egészet. A két oldalon 1-1 metrószerelvény volt beállítva, innen lehetett piát venni, ill. még a két végén is megnyitottak 1-1 kocsit, ahova be lehetett ülni. A légkondit piszkosul nyomatták, mert totál kellemes volt az idő, egyedül a színpad környékén volt csak kicsit melegebb. A megálló egyik végén, a piros metróhoz átvívő mozgólépcsők közelében leraktak jópár ülőalkalmatosságot, szóval tök kényelmes volt, ráadásul itt volt a legjobb levegő.

Az állomás másik végén volt a VIP rész elkerítve. Itt az üdítőt és a Bacardi-Kólát ingyé adták, bár utóbbi limitált volt. 1ébként királyosan nézett ki ez a rész is. Piros szőnyeget raktak le, a kanapék pedig feketék voltak. Itt is metrókocsiból árulták a piát, csakhogy a kocsi végén volt a pult, 1ébként bent is lehetett ücsörögni.

Milyen volt a zene? Nem volt rossz, és ahogy a vendégsereget néztem, nekik nagyon bejött, én meg elvoltam vele. Pete Tong nevezetű DJ lépett fel, bár nekem a neve konkrétan semmit sem mondott. Mint kiderült, a Zuramnak sem, pedig állítólag épp a mi korosztályunk zenedése, ráadásul Ő meg még ismeri is a jobb DJ-ket. Mind1, jó volt.

No és a budi kérdés. Szerintem tök jól oldották meg, a felső részen volt egy halom mobil klotyó és ugyanitt lehetett dohányozni is. Ezt azért igencsak élveztem, mivel így nem kellett a füstöt nyelnem. Mondjuk valszeg nem maradtam volna, ha füst van.

Kb. 3-1/4 4 körül jöttünk el, 3/4-re értünk haza. Összességében tök jó volt, nem bántam meg, hogy elmentem, max. Babó miatt volt kisebb lelkiismeretfurdalásom, mert szegényke nem kis adag CokeZero-t kapott. 1xfél litert és 3x250 ml-t nyomtam be. Igaz, ezt azért jó 3 óra alatt. Mivel nem szoktam sok koffeint inni (sőt!,) gondolom, ezzel még nem ártottam neki. No és megfogadtam, hogy ma sokat fogok pihenni és ezt be is tartottam. Szóval nem érzem, hogy Babót rosszul érintette volna a tegnapi kilengésem, ráadásul a Zurammal megbeszéltük, hogy nyáron még bulizhatok a CokeClub-on, aztán azzal be is fejeztem. Igaza van, kíváncsi vagyok, hogy fogom majd bírni azt az 1 hetet. Max. majd napközben sokat fogok pihizni. Ennyi kell! Nem igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr53475819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása