Karácsony :(

2011.12.24. 10:49

Sajnos pont az van, amitől tartottam. A Zuram ugyan már jól van, én viszont valszeg megfáztam a kórházban, merthogy nyitva volt az ablak :(. Benedekről meg ne is beszéljünk. Tegnap visszamentünk a dokinénihez, mert 38.9 volt a láza. Megnézte, mandulagyuszi. Királyság, már csak ez hiányzott. Mondta, hogy 3 nap múlva ugyan már mehet gyerekek közé, de csak a vele egykorúakhoz, a 2 hónapos uncsitesót nagy ívben el kell kerülnünk :(. Még ez lenne a legkevesebb, viszont ott tartunk, hogy Benedek egyszerűen nem hajlandó bevenni a gyogyit. Apája ma reggel is kb. fél órát könyörögött, utána viszont letolta a torkán, aminek ugye várható volt a következménye. Naná, hogy hányt! Sugárban. Persze éjszaka is volt ágyhúzás, de ezt lassan már megszokjuk. A hányás, majd zuhizás után, sajnos zsarolással ugyan, de sikerült bevetetni vele a gyogyit. Hurrá! Gondoltam, most már minden ok. Na ja! Eltelt egy halom idő és közölte, hogy nem érzi jól magát. No felálltam, kimentem a hányós tálkáért. Ahogy leültem, már hányt is. Aztán mégegyszer, miután ivott egy kicsit. Jó kis karácsony :(. Legalább láza nincs és miután kihányta magát, evett egy kis sóskekszet. Úgy tűnik, jól van, mert már bohóckodik. Na megyünk is mézeskalácsot szaggatni és sütni.

Remélem, nektek sokkal jobban telnek az ünnepek!

Mindenkinek Békés, Boldog Karácsonyt Kívánunk!

_MG_0849_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr43492969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása