Az első igazi

2008.05.21. 21:37

Hihetetlen! Azt hiszem, ma is történelmet írok, legalábbis a Kiffiúnk életében.
Kb. 5 perce éreztem, és mostmár nemcsak belülről, ahogy eddig, hanem már kívülről is, hogy úgy igazán rúgott a Babó.
Szóval totálisan meglepődtem. Először a szokásos pici pöcköléseket éreztem, aztán rá is tettem a kezem a hasamra, hogy mivanmá? Erre akkorát rúgott, hogy még a tenyerem is megemelkedett picit. Szóval megvolt az első igazi :-). És végülis focimeccset nézünk, vagy mi!
1ébként azóta is érzem, hogy keresi a helyét, mert gonoszul hanyatt feküdtem, mivel így jobban látom, hol van és jobban is érzem, mikor helyezkedik. Annyira imádom! :-))).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr88481337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása