Én, a mázlista

2008.06.08. 00:37

Ráadásul a héten már másodszorra. Az első mákom akkor volt, mikor vettem két kaparós sorsjegyet és az egyikkel nyertem egy ezrest.
A másik pedig tegnap este. Azaz napközben, ugyanis a húgommal voltunk a 2in1 outletben, ahol vettem egy tök jó kardigánt, ami 50%-kal volt olcsóbb és egy szoknyát, ami 20%-kal. Aztán itthon vettem észre, hogy a szoknyán -50% van írva. Nem kicsit fel is húztam magam, hogy jól átvágtak, alig vártam, hogy ma legyen és fel tudjam őket hívni.
Az outlethez egy mobilszám volt megadva, de az ki volt kapcsolva, viszont a rendes üzletüknek van egy vonalas számuk, így azt is felhívtam. Fel is vették, elmondtam, mi a bajom és tök korrektek voltak, - emlékeztek is rám - mert mondták, hogy semmi gond, orvosoljuk a problémát.
Mivel ma volt a cégem sportnapja, bejöttem Pestre, és ha már itt voltam, elmentem a boltba. Mint kiderült, a szoknya eredetileg 20%-kal volt olcsóbb, csakhogy véletlenül rajta maradt a papírka az utolsó nagy leértékelésnél. Ezt jól megszívták, mivel ugyi ilyenkor kötelesek az olcsóbb árat számolni. Igaz, mondtam nekik, hogy nem akarok gondot okozni, nem gáz, ha marad a 20%. Hogy én milyen rendes vagyok! Aztán kitalálták, hogy adjam vissza a szoknyát, ők meg visszaadják a pízt. Ez már csak azért sem volt jó megoldás, mert konkrétan csak a két cetlikét és a blokkot vittem magammal, mivel eszem ágában sem volt visszaadni a cuccmákot, örültem, hogy rátaláltam.
Szóval maradt a másik variáció, azaz levásárolhattam a kb. 2.500 Ft különbözetet. Ezzel nem is volt gondom, főleg hogy találtam egy tök jó világoskék vászongatyót, aminek eredeti ára 10.990 Ft volt, de most amúgyis 70%-kal le volt értékelve. Így összesen 750 Ft-ot kellett fizetnem. Tiszta mák, még jó, hogy bementem és nem hagytam annyiba :-). Néha nekem is lehet szerencsém.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr70509062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása