7vége a Balatonnál

2008.07.14. 17:53

Pénteken a Zuram szabit vett ki, hogy legyen egy kis hosszú 7végénk, mivel a Balcsira mentünk. Na jó! Azért persze "hátsó szándék" is volt a dolog mögött, mivel ugyi múlt csüt-ön kezdődött a BalatonSound Zamárdiban, Ő pedig nagyon meg akarta nézni-hallgatni a pénteken fellépő Massive Attack-et. Na jó! én is szívesen elmentem volna, de a mostani állapotomban, no meg azután, hogy a Kiffiam még egy egyszerű hallásvizsgálatot sem engedett elvégeztetni, jobbnak láttam, ha kihagyom. Sóginénim azért bevállalta, bár nála még a babó nem hall úgy, mint Benedek, mivel most a 10. hét környékén jár az uncsitesóval.

Ennek fényében, no meg mivel a múlt héten hívtak Apósomék, hogy nincs-e kedvünk a 7végén Fenyvesre menni, mert ők lent lesznek, kitaláltam, hogy akkor én inkább már pénteken lemennék hozzájuk, mivel nincs értelme, hogy 1 éjszakát máshol töltsek, amikor mégcsak bulizni sem mehetek, és valszeg a kutyival is macera lenne. Jó döntés volt, mert a bulizók sátorban aludtak, én meg ágyon, bár nem mondanám, hogy túl kényelmes volt, mert míg rá nem jöttem, hogy fordítva jobb, addig elég keményen egyensúlyoznom kellett, nehogy leessek, mivel a dívány konkrétan a föld felé - meméisne a fal felé - lejtett. Azért megoldottam, no meg kiskutyuval is így könnyebb volt, tök jól elvolt a teraszon szinte egész nap. Pénteken még a Zurammal 1ütt ebédeltünk, aztán Ő átment Zamárdiba, én meg maradtam. Szombat dél körül jött át újra, nem kicsit fáradtan, úgyhogy aludt is egy nagyot.

Nagyon jól éreztem magam. Szombaton, hosszú idő után végre egyáltalán nem fájt a pocakom. Talán ez a sok pihinek, csigalassú sétának, a totális nyuginak és a gyakori, ámde kisebb adag hamiknak volt köszönhető. Én totál Balaton függő vagyok, most mégse fájt annyira a szívem, hogy nem mehettem be a vízbe. Meglepő módon még a lábamat sem dugtam bele :-). A parton 1ébként piszok meleg volt, viszont a háznál, a fák alatt totál jól bírtam. Anyósomék is nagyon örültek, hogy ott voltunk, remélem, hogy lesz még ilyen 7végénk, mégha csak jövőre is.

Végül néhány fotó:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr80567540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.07.14. 22:38:40

ÁÁÁÁ, szuper jó fotók!!!!!!!
Én is szeretnék balatonozni! Idén még nem voltunk:(((

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.15. 07:36:20

Megértem a Zuradat, én is elmentem volna a Massiv Attack-re :) Nagyon szép képeket csináltál, néha jó is a pihenés, főleg a te állapotodban ;)

Lusthie 2008.07.15. 08:26:31

Besoka: pici korom óta éveken át Balcsiztam minden nyáron, viszont mióta ismerem a Zuram és van kutyunk, sajnos nem tudunk Lellére menni, így inkább Orfűt választottuk, oda tudjuk vinni a dögöt, ill. mostanság ugyi lehetőség lett Fenyves is. Hosszú idő után tavaly voltunk végre 1 hetet Siófokon. Nagyon élveztem ám :-)))

Köszi a fotókról a bókot! Nekem is nagyon bejönnek :-))))
Pandorka: Beni már nem szereti, ha túl hangos vmi a környezetében, szóval esélyem sem volt, hogy menjek. De ez a legkevesebb :-)))

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.15. 12:37:00

Gyönyörűek ezek a képek. :)
És a Balatont én is nagyon szeretem. :) Bár utoljára 2 éve voltunk, meg majd most megyünk arra felé. Már előre várom, ahogy robog a vonat alattunk (már, ha nem lesz MÁv sztrájk), én rátapadok az ablakra, és várom, hogy végre meglássam őt. :))

Lusthie 2008.07.15. 13:50:40

Picuranyu: jól hangzik! Hosszú idő után tavaly vonatoztam, nagyon élveztem. Azért a kocsi kényelmesebb :-)

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.16. 09:26:42

:)) Hát, akinek van. ;)
süti beállítások módosítása