Bálna-szindróma

2008.08.12. 11:45

Azt hiszem, elért engem is, bár talán nem úgy, mint másokat.

A filmekben látott vagy ismerősöktől hallott jajjjdebálnavagyok megjegyzéseket inkább úgy értelmeztem, hogy a kismamák a kinézetükre gondolják. Én viszont egyáltalán nem így érzem. Nem látom magam bálnának, viszont annál jobban átérzem a partravetett halacskák helyzetét. Hogy mikor? Konkrétan akkor, mikor ki akarok mászni az ágyikóból, vagy szimplán csak szeretnék megfordulni. Nah ilyenkor baromi nagyokat vigyorgok, mert ugyi már nem olyan egyszerű a dolog. No meg röhögve még nehezebb. Hasból egyáltalán nem akarok és sztem már nem is tudnék felülni, tehát más technikát kellett választanom. Eddig legjobban az oldalrafordulós dolog jött be, mert így simán fel tudtam ülni. Nah manapság már ez sem megy olyan könnyen. Az oldalra fordulás még rendben van, de aztán ugyi vhogy fel is kéne tápászkodni. Ezt kétféleképpen tudom megoldani. Az egyik az 1szerűbb, már ha mellettem a Zuram, mert ilyenkor szimplán csak belékapaszkodom és felhúzom magam, szóval ezzel nincs gond. Bezzeg, ha egyedül vagyok! Ekkor az oldalrafordulás még ok, de a felhúzás! Nah azt a következőképpen szoktam megoldani. Mikor már oldalt fexem, belekapaszkodom az amúgy lábam között lévő szopispárnába, lendítem a lábam és jóesetben már elsőre sikerül is felülnöm. Ha nem jó a technika, akkor buktam, jöhet a következő menet. Persze totál jól el szoktam szórakozni, csak az a gáz, hogy a sok röhögéstől az erőm is fogy. Kis pihi és uccu neki újra. Általában másodszorra azért sikerül felülnöm, úgyhogy onnantól már szabad a pálya.

Időnként, ha nagy a lendület, fel szoktam magam tornázni kutyupózba, onnan meg már simán le tudok kúszni az ágyról. Ez azért ritkábban fordul elő, mivel reggelente még nem vagyok ennyire friss. 1ébként, az alapmutatványt a szopis párnával szinte minden éjszaka kétóránként szoktam bemutatni. Most őszintén? Kell nekem emellett kismamatorna?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr39610437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.12. 14:26:17

És a pocakod még sokkal nagyobb lesz. Az igazi növekedésa 30. hét után indul be, majd meglátod. Én vagy Apával álltam fel, vagy oldalra fordulva. Kutyapózon jót mosolyogtam :))

Lusthie 2008.08.12. 17:06:41

Nekem is ez a gyanúm, ráadásul ma tuti megint nagyot nőtt Benedek, se ülni, se feküdni nem jó, alul húzódik ezerrel. De talán holnapra megint jobb lesz :-)
Hát ez az! Én is a Zuramat "használom" , de ugyi ő csak reggel és este van itthon :-). Azért egyre profibb vagyok ám :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.12. 18:12:39

:))) Kössz a jó tippeket. ;)

Lusthie 2008.08.12. 18:35:02

Picur: nagyon szivi :-)))))
süti beállítások módosítása