Kedves emberek

2008.08.18. 11:56

Mert azért vannak ám ilyenek!

Nagy valószínűséggel az (más)állapotomnak köszönhetem, de mostanság a "normális" helyzethez képest tök sok kedves emberrel hoz össze a sorsom.

Az első kellemes meglepi még hónapokkal ezelőtt ért, még nem is igazán nagy pocakkal, mikor sétáltam kisvárosunk utcáin a pocakomat fogva, mert az én kiffiam igencsak betámasztotta magát és eléggé fájt a jobb oldalam. Persze ez még az az időszak volt, mikor még nem tudtam, hogy ebben a vesém a ludas. Szóval mentem utamra és egy nőci gurult el mellettem autóval, aki lehúzta az ablakot és megkérdezte, hogy minden rendben van-e - vajon mennyire fájdalmas pofát vághattam? -, és hogy elvihet-e vmeddig. Illedelmesen, és annál jobban meglepődve megköszöntem neki a kedvességét, mert csak az akkor már elég közeli OTP-be mentem. Először 1ébként köpni-nyelni nem tudtam, tényleg nagyon meglepődtem, hogy milyen rendes volt a nőci.

Többször is előfordult, hogy a tömegközlekedési eszközökön átadták a helyüket a hölgyek-urak, azaz kétszer fordult elő csak, hogy nem. A 4-6-os vilin történt mindkét eset. Egy nálamnál nem sokkal fiatalabb csajszi ücsörgött a helyén és még fel is volt háborodva, mikor véletlenül levertem a szatyrommal a térdét, ill. a másik egy fiatal kiskölök volt, akinek úgy tűnik, nem nagyon tanították meg a szülei az illemet, mert még egy idős hölgynek sem állt fel a helyéről. 1ébként tényleg mindig ülni tudtam, úgy látszik szerencsém volt.

Az is már többször előfordult, hogy pl. sorbanállásnál előre engedtek, mint ahogy múlt szombaton is a lottózóban. Az utolsó kellemes élményem pedig szintén a múlt 7végén történt kisvárosunkban. Szombat este elsétáltunk a szokásos - mostmár talán törzselyünknek is hívhatjuk -  kávézónkba, ahol baromi jó pizzát csinálnak. Igaz, szombaton csak piálni mentünk, azaz a Zuram sört + pájinkát, én pedig egy jó kis meleg teát ittam, ami baromira jólesett. De nem ez a lényeg. Két felszolgáló van váltásban, egy srác és egy lány. A csajszinak már lejárt a munkaideje, épp a szomszéd asztalnál üldögélt egy társasággal, de amint meglátott, felugrott és hozott nekem egy pokrócot, mert ugyi elég hüsi volt. Én csak néztem nagyot és bevallom, piszkosul jólesett a figyelmessége. Tegnap este pedig ugyanezen a helyen, ahova most pizzázni mentünk, már eleve meglepődtem, mikor kihozta a lányzó a pizzát, mert mi kicsit kértünk, de nagyot hozott. Gondoltam, biztos eltévesztette, de aztán megjegyezte, hogy a ház ajándéka. Először nem is értettem, annyira kis halkan mondta, de aztán eljutott a tudatomig, mit mondott. Persze nem akartuk elfogadni, de hát mit lehet ilyenkor csinálni? Nem tudom, mivel érdemeltük ki ezt a kitüntetett figyelmet, de bevallom, nagyon jólesett.

Ezek után az már csak egy plusz dolog, hogy rendszerint mosolyt csalok az emberek arcára. Jó érzés, hogy nagy valószínűség szerint, nem kiröhögnek, mert éppen bénázok vmit :-). És az is jólesik, mikor megkérdezik, mikorra várom a babómat, mi a neme stb. Csak az bánt, hogy ahhoz, hogy átélje az ember azt, hogy vadidegenek kedvesek hozzá, másállapotban "kell" lenni. Jó lenne, ha nemcsak a mi kisvárosunkban lennének ilyenek az emberek, de hát ez csak szép álom.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr37621050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.18. 14:57:15

Remélem mindig ilyen kedves emberekkel fogsz találkozni ;) Ez lenne a normális, de sajna nem mindig reagálnak így a pocakosságra.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.18. 16:00:37

Nekem is nagyon jól esett, amikor ilyet tapasztaltam. Én a pocakosság alatt egyetemre jártam és egynémelyik tanár olyan kedvesen nézett rám :)

Lusthie 2008.08.18. 16:28:26

PandaDorka: de szép is lenne!
Mondjuk nem járok túlsok helyen, szóval talán már nem fogok csalódni az elkövetkező 2 hónapban :-)

Boglárka:Sajnos nekem a fősuli alatt nem jött össze, pedig már próbálkoztunk és bevallom, nagyon szerettem volna pocakkal járni vizsgázni :-). Bár volt egy vizsgám, amire tulképpen nem is tudom, miért mentem el, mert előző nap hunyt el Apu. Nah a pasit rohadtul nem érdekelte, pedig direkt feketében mentem és tudta is. Viszont nem tudott felhúzni és én sem adtam neki okot arra, hogy saját magát dühítse fel, mert tojtam az egészre :-) 1ébként utána már nem is szóbeliztetett, csak írásbeli volt uebből a tantárgyból. VAjon miért?

Niki- picurAnyu 2008.08.20. 18:09:37

A gigapocak előnye. :) Én is akarok!!!!! :) Elegem van, hogy állnom kell a BKV-n, ülni akarok!!!! :) Én is terhes vagyok. ;)

Lusthie 2008.08.21. 12:40:48

PicurAnyu: nem kell hozzá gigapocak, elég egy kisebb + szűk felső :-)))

szilvi 2008.08.22. 10:56:44

Tök érdekes, de én állandóan ilyen kedves emberekbe botlok. Pedig ez a csúnya főváros. :-) És tényleg kivétel nélkül mindig átadják a helyet a bkv-n, előre engednek a sorban, segítenek ebben-abban stb. Imádok terhes lenni - igaz, nemcsak ezért. ;-)
süti beállítások módosítása