Olimpia megint

2008.08.22. 18:15

Gratula a vízilabdás fiúknak is, jó kis meccs volt.

A döntőt az Egyesült Államokkal fogják játszani. Mindent bele!

No és az ezüstös kajakos lányokról se feledkezzünk meg! Szépen csillog az ezüst is, ügyik voltak!

Nah asszem ennyit mára az Olimpiáról :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr26628143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.23. 11:23:36

Tök jó, hogy ilyen nagy sport-őrült vagy, én is! :D
Utólagos engedelmeddel kilinkeltelek a blogomra!

Dagadt 2008.08.24. 11:49:03

már meg is nyerték:o))))))))
csúcs jók voltak, megvan a 3. arany is!!!

Niki- picurAnyu 2008.08.25. 08:40:38

Anyuéknál néztük 2 tapétafestésközben. :) Mit ne mondjak, így nagyon érdekes volt. 1 görgetés, 1 perc meccs nézés, lehajlás a vödörig, 1 perc meccs nézés, belemártjuk a gurigát a vödörbe, 1 perc meccs nézés, stb. :)))
És mikor nyertünk, sikeresen belementünk a kékkel a sárga részbe. :S
De a lényeg, hogy megvan ez is!!!!!! :))

Lusthie 2008.08.25. 14:26:31

Boglárka: köszi! Ha tudnám, hogy kő kilinkelni, már többekkel is megtettem volna :-)
Sport: Hát igen. Több éves úszás, röplabdázás, majd ismét úszás után nem meglepő :-))))

Dagadt: Jók voltak a csajok és a vízilabdás pasik is igencsak! komolyan élvezet volt nézni őket :-) Jó meccs volt!

PicurAnyu: én ezeket már nem is tudtam úgy nézni, hogy vmit ne csináltam volna mellette, mert szétvetett volna az ideg :-))))
Sikerült kijavítani a kék-sárga kombinációt? :-)))

Lusthie 2008.08.25. 14:47:29

Boglárka: és a focit el is felejtettem :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.26. 11:29:27

:)) szerencsére igen. Pedig győzködtem anyut, hogy milyen szép emlék lenne az a csík a vizilabdások emlékének. :)))

Lusthie 2008.08.26. 21:16:37

:-)))))) olyan vizescsíkot kellett volna :-))))
süti beállítások módosítása