Ikeja

2008.09.14. 20:44

Annak ellenére, hogy anno megfogadtam, hogy soha többet nem megyek az Ikeába, mégiscsak bementem. Na jó! Azóta már többször is, de eddig nem volt semmi gondom vele, talán azért sem, mert általában hétköznap és napközben voltam. Bezzeg ma! Olyan iszonyatos tömeg volt, hogy totál ledöbbentem. Még jó, hogy célirányosan mentünk Anyósommal. Hihetetlen volt látni, ahogy a sok hangya megszállta az összes nagyobb részleget. Mértek, ücsörögtek, számolgattak. Én meg ezerrel kerülgettem az utat elfoglaló kóválygókat, szegény Anyósom meg próbált követni.

Miért is tettem be egy olyan helyre a lábamat, ahova már többször megígértem, hogy nem fogok menni? Elegem lett, hogy a babaágy matracára 1.800-2.100 Ft körül lehet csak lepedőket kapni, itt viszont a két db volt durván kétezer. Igaz, fehér nem volt csak kék és zöld, de azért vettem egy kéket, elvégre kispasinak simán jó lesz az is, sőt! Sztem ez azért nyomós indok, nem? No meg vettem frottír huzatot ócsóé a pelenkázóra + 4 ülőpárnát az étkező székre. Szóval nem volt túl nagy vásárlás, bár azért sikerült otthagynom majd' 10eFt-ot.

Miután végre minden szajré a szatyorkában volt, jött a döbbenet. Ugyan a Zuram már felhívta rá a figyelmünket, mire számítsunk, mégis néztünk nagyot, mikor megláttuk, hogy mennyien álltak a pénztáraknál. Ahogy néztük, min. 1 órás sorbanállásra számíthattunk. Volna. Mert a hülyének van szerencséje, azaz nekem! Iszonyat mákunk volt, mert ugyan Anyósommal két sorba álltunk be, hátha így gyorsabb, de közben az én sorom tovább osztódott, mivel nyitottak még egy pénztárat. Királyság! Mire a pasik odaértek, mi is végeztünk. Viszont az tuti, hogy jó db-ig nem fogok az Ikeja felé se menni. Ez így elég is volt, max. a szomszédasszony-barátnőmék hoznak majd még lepedőt. Oszt ennyi. Nem hiszem, hogy hiányozni fog, de legalább a lényeget sikerült beszereznem.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr59663455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.15. 09:22:08

Mi egyszer voltunk az Ikeában kb. 2-3 hete, de soha többet. Én Kika párti vagyok :)

Niki- picurAnyu 2008.09.15. 10:54:27

Én imádom az IKEA-t. :) Sőt, tervezek újabb kiruccanást októberben. ;)

szilvi 2008.09.15. 12:23:37

Hehe, azt hiszem, elég egy pillantást vetni a lakásunkra és rögtön visszaköszön a fél Ikea katalógus. Nekünk bejön ez a skandináv stílus: olcsó, egyszerű, stb. Csúcsidőben vagy karácsony környékén viszont az áruház közelébe se megyek, annyira rosszul viselem a tömeget.
Viszont tök jó, hogy nem hátráltatok meg és csak vetettek Benedeknek ezt-azt. :-)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.15. 14:31:45

késő este vagy reggel érdemes járni, a pelenkázónk van onnan, remélem jól fog működni :)

Lusthie 2008.09.15. 16:02:43

PandaDorka: míg Zuglóban laktunk, tök jó volt, hogy ott az Ikeja, de mióta elköltöztünk és a közelünkben épült egy Kika, én is jobban bírom, bár drágább, de korrektebb.
Druszám: az a vicc, hogy a bútorok nagy része nálunk is Ikejás, viszont meg is szüntették jól ennek a gyártását, így már nem köt oda semmi :-) A stílus nekünk is bejön, viszont máshol is be tudom mostanság szerezni, vagy szimplán megcsináltatom, ahogy a konyhabútort is. Dehogy hátráltunk! van 1-2 dolog, amit tényleg csak ott lehet ócsón megkapni. Anno az tette be a kaput, mikor az árukiadónál másfél órát álltunk sorban és akkor sem volt meg minden.... Viszont a barátnőm imád oda járni, így majd bunkó módon ki is fogom használni :-)
Emm: anno reggel 9 körül jártam. Szerencsére (?) már totál kiesik, így inkább Kika :-)
Ja! és bababútort nem is tudtam volna ott venni, mivel bükk egyáltalán nem volt, a többi meg 1szerűen nem tetszett, a fehéret kifejezetten utálom.

barbó 2008.09.15. 18:09:15

Oh, pedig az ikea nekem is nagyon bejön. Mondjuk tőlünk 5 percre van, én hétköznap nyitásra, 9-re megyek be. Olcsó, jó minőségű és klassz dolgok vannak.

Lusthie 2008.09.16. 22:11:23

Barbó: no igen! úgy könnyű :-) Nekünk meg már totál kiesik.
süti beállítások módosítása