Staféta

2008.09.20. 22:14

Na úgy néz ki, átadtam a staféta botot, méghozzá a Zuramnak. Ma volt a BSI rendezésében a 4. ABLON Bussiness Run verseny, amin ő is indult. Évek óta fűztem, hogy tartson velem 1-1 ilyen utcai futóversenyen, de sosem akart, nem érdekelte, viszont legalább mindig elkísért. Mostanság sajnos nem futok, bár tény, hogy eléggé hiányzik, de vmit vmiért. Szóval a drágám is végre átesett a tűzkeresztségen, mivel a kollégái bevették őt is a csapatba. Nagyon büszke voltam rá, mert magához képest is tök jó időt futott.

Először 1értelmű volt, hogy megyek vele szurkolni, de mivel délelőtt még az eső is esett, úgy tűnt, hogy mégiscsak itthon maradok, nehogy vmi bajunk legyen. Aztán eljött az indulás ideje. Akkorra már beletörődtem, hogy mégsem fogom a szurkolótábort erősíteni, majd max. jól elleszek a vasalóval itthon, de a Zuram csak megkérdezte, hogy akkor mi lesz? Én meg visszakérdeztem, hogy szeretné-e, ha mennék és mivel igen volt a válasz, így vele tartottam. Elég jól felöltöztem, és még egy pokrócot is beraktam, hátha hüsi lesz, de bevallom, hogy ennyire hidegre nem számítottam. Mikor elkezdődött a "buli", még nem volt gázos az idő, de aztán igencsak hűvös lett. Mondjuk a pocakom elég rendesen be volt bugyolálva, mivel pocaktakarós nadrág volt rajtam, póló, bandázs, kardigán és viharkabát + még a pokrócot is magam köré tekertem, a lábam és kezem mégis fázott. Azért nagyon bízom benne, hogy nem fáztam fel v. meg, most nem lenne túl jó dolog. A futás után beültünk egy a Petőfi Csarnok közelében lévő helyre, ahol ettünk jó kis hambucit, meg ittam két teát, no meg szerencsére elég jól fűtöttek, úgyhogy tényleg remélem, hogy nem lett semmi baj. Összességében nem bánom, hogy kimentem, jó buli volt, kár lett volna kihagynom. Remélem, az én drága férjecskémnek nem ez volt az első és utolsó utcai futóversenye, jó lenne jövőre 1ütt futni, akár babakocsival. Na majd meglátjuk! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr56673481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása