Pocsék éjszaka

2008.09.28. 16:26

Volt csütörtökről péntekre. Azaz inkább hajnal... Aztán nap. De az már nem is annyira pocsék. Rég ébredtem ennyire kialvatlanul. Hiába kell kétóránként kelnem a pisijárat miatt, mindig vissza tudtam aludni. Azaz ezzel most sem volt gond, csak hajnalban szörnyű álmom volt. Nem konkrétan a szüléssel volt kapcsolatos, hanem a két babónkkal. Inkább le sem írom, eléggé pocsékul érintett. Viszont ami jó volt, hogy mikor visszabújtam az ágyikóba, a Zuram hangosan vigyorgott. Még soha nem láttam, hallottam tőle ilyet álmában. Fura volt, de nagyon megnyugtatott, vhogy tudtam, hogy minden rendben. Persze reggel rákérdeztem, hogy mit álmodott, de sajnos nem emlékezett semmire. Kár :-(.

A rossz álmon felül még sikerült annyira elaludnom a nyakamat, hogy megint csak úgy tudtam megfordulni, hogy megfogtam a fejem, mert 1szerűen szegény dinnye nem akart mozdulni. Nah ez az a pillanat, amit sztem 1szer érdemes lenne felvenni vidijóra, mert baromi látványos lehet. Aztán ezen is túlléptem. Kis sk massz után reggelre már elég jól helyreállt a nyakam, úgyhogy még forgatni is tudtam. Királyság! Azzal meg már abszolút nem foglalkoztam, foglalkozom, hogy szinte minden reggelre totál kikészülnek a forgóim, mivel ezt már kezdem megszokni, végülis régen is volt ilyen, bár tény, hogy azért nem minden nap.

Napközben már semmi extra nem volt, max. annyi, hogy a pocakom fájt eléggé. Hurrá. Délután, azaz inkább talán estefelé már úgy voltam vele, hogy ha ez így folytatódik, akkor péntek estig várok és ha még mindig ennyire pocsék, akkor uccu a kórház. Szerencsére, enyhült a fájdalom, miután rájöttem, hogy sajnos a vastabit nem szereti a szervezetem, ill. Benedek is utálja, ha nincs "egyedül". Miután újra lett helye, a pocóm sem fájt már, legalábbis sokat javult. Szóval no kórház. Ez azért megnyugtató volt. Na most sikerült jól kipanaszkodnom magam, de néha ennyi kell, nem igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr99683814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.09.28. 17:40:09

Ez nem is volt panaszodás. :)
Örülök, hogy most már jobban vagy. :)
Az álmok pedig csak álmok. Mármint, ha negatívak. ;)
süti beállítások módosítása