Itthon!!!

2008.10.19. 22:42

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a jókívánságkokat! Sorry, de részletesbb beszámolót majd később írok.

Nagy meglepetésemre, tegnap hazajöhettünk. Azért is volt meglepi, mert én úgy láttam, hogy Benedek elkezdett besárgulni, ráadásul a tejem sem indult be, így abszolút nem is számítottam rá, hogy elhagyhatjuk a kórházat. A sárgulást jól láttam, viszont mint kiderült, abszolút nem volt gáz, még szoliznia sem kellett. Persze még itt sem hittem el, hogy mehetünk és talán még most sem fogtam fel az eddigi történéseket, a mostani állapotot, de az tény, hogy KIRÁLYOS ez az anyukásdi!

Addig pedig sztárfotó /nem vagyok ám elfogult, de sztem gyönyörű :-)/:

 

és az egyik kedvencem:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr99722245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.10.19. 23:08:37

Isten hozta a kis családot OTTHON! Innentől már csak nagyszerűs és boldog és szép kell, hogy legyen minden :)
Még egyszer (inkább sokszor!!!) ezer gratula! Nagyon-nagyon-nagyon sok szépet, jót, egészséget, szeretetet kívánok magam és családom nevében ehhez a csodás, közös léthez Nektek!

szilvi 2008.10.20. 07:00:22

Jajdejó! Már nagyon vártunk titeket. És elfogultság ide vagy oda, Benedek valóban gyönyörűszép kisfiú!
És ezek a tappancsok...!

Nyuszi 2008.10.20. 09:38:11

Szia Szivacs! Még mindig gyönyörü Benedek.:) Még egyszer nagyon nagy gratula Nektek!!! Látod-látod...mindig mondtam,hogy sikerülni fog!!!! :)) Pusza: Tünde alias Nyuszi

Hana 2008.10.20. 10:12:07

Jajj azok a tappancsok!!! Kicsit sem vagy elfogult Buba egy kis tünemény! :D

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.20. 11:20:40

Nagyon édes a kis Benedek!
Én már borzasztóan kíváncsi vagyok a szüléstörténetre, remélem mihamarabb le tudod vésni nekünk :)
Sok szép pillanatot Nektek együtt, jó ismerkedést!

Mesi 2008.10.20. 11:21:33

Drága Tesókám :-)
a képeket nézve könnybe lábadt a szemem......
Szívből gratulálunk mi is mégegyszer!!!
Örülök, hogy már otthon vagytok a saját kis lakotokban. Minden szépet és jót kívánok Nektek hármótoknak!

Niki- picurAnyu 2008.10.20. 13:25:36

Azok a kis lábak. :)))
Egyáltalán nem vagy elfogult, nagyon szép baba. :)

Niki- picurAnyu 2008.10.20. 13:26:10

Amúgy nekem lett igazam? Nekifutásból indult? ;)

eszto · http://perszee.freeblog.hu 2008.10.20. 14:04:29

De jó, hogy már otthon vagytok! és igen, gyönyörű!!!!!!!!!!!! :))))

Lusthie 2008.10.20. 18:04:23

:-) köszi lányok! akkor beszámoló helyett még két kép :-)

PicurAnyu: simán! :-))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.21. 08:04:31

Örülök, hogy már otthon vagytok. Elfogultság ide vagy oda tény, hogy gyönyörű Benedek!! Beszámolót várjuk.

Niki- picurAnyu 2008.10.21. 11:56:09

:)) Tudtam én. :) Már akkor láttam a puklis pocakfotódon, hogy semmit nem bíz a véletlenre. ;)
süti beállítások módosítása