Vérvétel

2008.11.28. 16:02

Brrrrrrrrrr... Tegap ugye kiderült, hogy telefonálni kell a kórházba, időpontot kérni. Na ma reggel, miután sikerült szegény Férjecskémet kizavarnom az ágyból, felhívta őket. Kiderült, hogy mégsem kell időpontot kérni, menjünk 9 és 12 között. Ok, normális időben el is indultunk, fél 11 magasságában sikerült is odaérnünk. Előttünk csak egy kislány várt a szüleivel, ezért nem értettük, hogy miért kell már fél órája várnunk. Kiderült, hogy csak orvos nem volt. Királyság. Ráadásul a beutaló is elég érdekes volt, mert a dokinénink semmi konkrétumot nem írt rá. Hurrá. Szóval vártunk. Szerencsére Benedek elég jól viselte, szinte végig aludt. Még jó, hogy volt annyi eszem, hogy nem csak a mózest vittük magunkkal, hanem a vázat is, mert eleve messze tudtunk csak parkolni, no meg így kényelmesebb volt ringatni is, míg vártunk.

Aztán nagy nehezen befutott a doktornő. Nem tetszett neki, hogy mit keresünk ott, nem értette, hogy tulképpen mit akar a dokinőnk, ill. pipa volt, hogy egy vérvételért be kellett bumliznunk. Megvizsgálta Benedeket - aki totál jól viselte a piszkálódást -, csak enyhén sárga szerinte, semmi baja nincs, de azért adott papírt vérvételre. Dél már elmúlt, de a nővér felszólt, hogy fogadjanak. Itt már gondoltam, sínen vagyunk. Fogadtak is, csakhogy nem tudtak vért venni, mert a Kiffiamnak nem találtak szúrható vénát, ami érthető is volt, mivel már régen evett. 2 választásom volt. Vagy megetetem, vagy megszúrják a fejecskéjét. Még ha nem is tűnt 1szerűnek, legalábbis a mi esetünkben, mégis a hamizást választottam, úgyhogy elmentem szoptatni. No és megint az a fránya 6. érzék! Még jó, hogy beraktam bimbóvédőt, ill. mielőtt elindultunk, 3x kérdeztem meg a Zuram, hogy a bizti kedvéért ne rakjunk-e be egy adag tápot, de azt mondta, ne. Valszeg 1szerűbb is lett volna a helyzet... No mind1, irány a paraván, ahol nyugiban elvoltunk. Eléggé pesszimista voltam, mivel ugyi Benedek nem arról híres, hogy egy szopit lerendez 20 perc alatt úgy, hogy kellő mennyiségű hami jusson belé, de megpróbáltuk. Kaja közben 3x büfiztettem és így viszonylag aktívan szopizott, mivel 1szerűen nem hagytam aludni, na meg az is közrejátszhatott, hogy már igencsak éhes lehetett. 20 perc múlva be is fejeztük és még sírás sem volt. Lövésem sincs, mennyit ehetett, de utána kicsit bukott is, úgyhogy csak reménykedtem, hogy annyi jutott a pocakjába, hogy vért tudjanak tőle venni. És igeeeeen! Sikerüüüüült! Konkrétan ugyanazt a vénáját tudták megszúrni, amit nekem is szoktak, mivel máshonnan csak nehezen tudtak tőlem vért venni. Anyja fia. Királyság! Ráadásul az én szemem fénye viszonylag jól viselte a lefogást és a szúrást is, mivel nem világvége sírás volt, csak amolyan miafenénekpiszkáltok?. Nagyon ügyes volt a kislegény, igazán büszke voltam rá! Örülök, hogy megúsztuk a fejszurit, mert azt valszeg én is nehezebben viseltem volna.

Miután hazaértünk, persze rögtön hamiztattam, de nem mondanám, hogy sokkal többet nyomott volna be, mint szokott és mivel ma még nem tudtam fejni és felélte a tartalék tejet is, kénytelenek voltunk tápot adni :-(((. Közben dokinénink is hívott, hogy mi újság, és szépen elmondtam neki, hogy ha normálisan ír beutalót, akkor nem kellett volna ennyit várni. Kiderült, ő alapból úgy gondolta, hogy majd ott is vki megvizsgálja Benedeket. Na ja! akkor miért nem ezt írta a papírkára??? No mind1, a lényeg, hogy ezen is túlvagyunk.

A lelet? 3-ra ígérték, de még mindig nincs meg. Majd 7főn...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr43793250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.11.29. 13:06:52

Na jó, odáig tudtam elolvasni, hogy megszúrták szegénykét. ... Azt hiszem, majd szülés után folytatom ennek a bejegyzésnek a tovább olvasását, most megyek bőgök egy sort. :(

Lusthie 2008.11.29. 16:04:17

nyugodtan olvasd végig, utána már semmi sincs :-)

Niki- picurAnyu 2008.11.30. 17:45:36

Na jó, ha te mondod, akkor befejezem az olvasását. ;)

Niki- picurAnyu 2008.11.30. 17:47:04

De ügyi volt a kicsi legény!!!!

Lusthie 2008.12.01. 10:18:38

Ugyi, hogy csak a szúrásig volt gáz :-) Azért bevallom, mikor kijöttünk, majdnem elpityeregtem magam, de sokan voltak :-)
süti beállítások módosítása