Egy nyűgös délután

2008.12.23. 22:53

A mai délelőttünk totál jól telt, Benedek reggel aludt, aztán nézelődött, dumált, mosolygott az Apájának. Sétáltunk is egy nagyot kettesben, mivel szépen sütött a nap, bár nagyon fújt a szél, de azért jó volt, Kicsifiú is aludt egy nagyot. Eközben a Zuram vásárolt. Nem sokkal utánunk ért haza és nagyon nem volt feldobva. Először azt hittem, a bevásárlás miatt, de kiderült, hogy baromira nincs jól, valszeg elrontotta a gyomrát. Hurrá.

És itt kezdődtek a már nem annyira laza órák. Kezdődött azzal, hogy Benedek 1általán nem aludt. Ezzel nem is lett volna gond, ha nem nyűgös, valszeg megint az időjárásra reagált így. Igenám, de a Zuram meg totál kikészült, lázas és alul-fölül jön belőle minden, remélem, nem vírus, mert az gáz lenne. Mindenesetre mi kiköltöztünk a gyerekszobába. Bízom benne, hogy KicsiFérj holnapra rendbe fog jönni, mert nagyon várja ezt a Karácsonyt.

Este Benedek úgy gondolta, hogy nem hajlandó aludni. Végülis 10-kor mé is kéne, hiszen délután már durmolt egyet rajtam :-). És az ördögi kör: Benedek sír-Anya ideges-Benedek sír, mert Anya ideges. :-). Azaz nem is ideges, inkább szomorú. Na jó! Azért jól bírom, de így, a 4. nap már kicsit sokkkk volt. De lesz ez még így se! Végül kaptam negyed órát, mialatt Apája dörmögött Kiffiúnak kettőt, oszt jól be is aludt. Én meg nem maradtam büdi. Aprónak tűnő, ámde annál is nagyobb örömök :-).

Na akkor holnapra fel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr9839189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matazeqi 2008.12.23. 23:21:45

Vírus kereng... Alul-felül-ös vírus... Nálunk a fölnőttebb két tag került bele (én még mindig gyengusz vagyok, és azóta is tart - három nap koplalás után - a pirítós-kúrám)... Kitartás! Kellemesebb ünnepet Nektek! :* M.
süti beállítások módosítása