Babauszi

2009.01.04. 02:25

Pár hete már elkezdtem Benedek babaúszáshoz való előkészítését, ami abból áll, hogy fokozatosan hűtöm a vizét és arclocsolom. Legalábbis "hivatalosan" így kell előkészíteni, de mivel mi állványos, dizájnos kádban fürdetjük, az első lépés az volt, hogy megszokja a nagy kádat. 1-2 alkalommal, minden macera nélkül, csak simán itt fürdettem. Eleinte kicsit tartottam tőle, hogy fogja bírni a derekam, de meglepően totál jól viseltem. És Kiffiam is a kádat. Kicsit lebegtettem, huzogattam háton és hason is, sztem tetszett neki, aztán jött a szadista anya és jól arcon locsolta. Totál gáz, mert ahhoz képest, hogy tanultam a helyes technikát, tudtam, hogy fog rá reagálni, mégis kicsit paráztam, nemhiába húztam is az időt a kezdéssel. Aztán csak rávettem magam, Kicsifiam meg meglepően jól viselte. Sőt! Konkrétan az első alkalommal szimplán meglepődött, még sírni is elfelejtett, csak pislogott. Nagyon édes volt. Hason tökre élvezte, élvezi a pancsolást, már a fejét is egyre jobban tartja, azaz mostmár totál jól. A következő alkalommal is tök jól ment a locsolás, csakhogy akkor még nem volt túl stabil a fejtartása és valszeg egy pillanatra megbillenhetett, mert arra lettem figyelmes, hogy szegényke fuldoklik kicsit. Persze gyors és határozott mozdulattal kivettem a kádból és megnyugtattam. Picike eléggé meg volt ijedve - hozzáteszem, az anyja is -, de mikor magamhoz öleltem, gyorsan megnyugodott. Apája is bent volt, és megjegyezte, hogy a születésénél adott ki ilyen hangokat, mikor először felsírt. Tök érdekes volt, hogy egyikünk sem pánikolt be, sőt. Vhogy tudtuk, hogy nagy baj nincs :-). Persze azóta még jobban figyelek, nehogy lebukjon, ráér majd később búvárkodni.

Na és tegnap végre az usziba is lejutottunk, úgyhogy megmutattam a fiúknak, hol fogunk szombatonként pár órát eltölteni. Iszonyat jó érzés volt újra ott lenni, már piszkosul hiányzott. Úgy tűnt, mindkét pasimnak tetszett a dolog - és persze nekem is -, Benedek nagy szemekkel nézte az oktató(ma)t, aki ráadásul pont egy új gyakorlatot mutatott be, így rögtön tanultam is. Annyira jó lenne, ha nem is minden alkalommal, de legalább időnként mehetnék oktatni! Ha nem, az sem gáz, legalább majd Benedekkel mehetünk, én meg tanítgathatom a Zuram :-). 1ébként febr. 7-re be is jelentkeztem, már nagyon várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr62856335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.01.04. 07:20:26

Húúúú hamarosan lehet, hogy egy országos bajnok anyukájának naplóját olvashatjuk itt?:-)) Kíváncsian várom majd a babauszis képeket, mert biztos vagyok benne, hogy lesznek bőven. Azért a Zuradat is el kezdted otthon szoktatni a vízhez?:-)))

Lusthie 2009.01.04. 10:36:36

@Beso: az azért odébb van :-) és lehet, hogy hülyeség, de nem biztos, h szeretném, ha élsportoló lenne. Az országos bajnokság még belefér :-)
Naná, hogy lesz! Már tegnap is akartam vinni :-)))))
Bizony, őt is hozzá kell szoktatni, bár elméletben már tuti profi, mivel ugye anno velem tanult :-))))

Lusthie 2009.01.04. 10:44:03

@Beso: nem bírja a gépem a blogodat, nem tudlak olvasni :-(

Niki- picurAnyu 2009.01.04. 13:36:35

Bizony, képeket kérünk majd. :) Én is gondolkodom azon, hogy jó lenne majd Kristófot is hordani. :)

Lusthie 2009.01.04. 15:26:59

@picurAnyu: szerintem jó döntés lenne.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.01.06. 15:21:31

szerintem vegyél új gépet, de előtte teszteld le, hogy bírja-e a Beso blogot!:-))))

Lusthie 2009.01.06. 17:45:59

@Beso: a Zuram aszonta, nem kapok újat. Tavaly ősszel kaptam ezt :-)))
asszem túl sok a vidijó, azt nem bírja.
süti beállítások módosítása