Koncert

2009.06.24. 22:55

Azaz írhatnám azt is, hogy A KONCERT. Így, nagybetűkkel, vastagítva.

Gyerekkori legjobb barátnőmnek köszönhetően tegnap ismét egy újabb élménynek lehettem részese. 23 év után... Fú ez nagyon durván hangzik. Ööööö, és mint kiderült, nem is igaz! Mivel utánaéztem, rá kellett jönnöm, hogy totál rosszul emléxem, mert kedvenc együttesem nem 1986-ban, hanem két évvel később, '88-ban járt Magyarországon, akkor már másodszorra. Szóval így csak 21.

Ja! hogy kiről van szó? Természetesen a Depeche Mode-ról, gyermekkorom (meg tinikorom és még sorolhatnám...) kedvencéről. Be kell látnom, hogy a zenéjük, stílusuk vmilyen szinten az egész életemet végigkísérték. Ezen a zenén nőttem fel, aztán volt pár év, mikor egyszerűen képtelen voltam Mode-ot hallgatni. És eljött 2007. Mivel piszok jófej a Zuram, rá tudtam venni, hogy elkísérjen a koncertre. Elég korán kiértünk, és mivel már nyugdíjasok vagyunk, nem álló-, hanem ülőhelyre szólt a jegyünk. Ha jól emléxem, kicsit később kezdtek, de piszok jó hangulatot csináltak. Mint mindig. Nemhiába, vér profik. Ahogy a Zuram is mondta, Dave tudja, hogy mikor kell egyet riszálnia, hogy őrjöngjön a közönség. A Drágám persze karba tett kézzel állta végig a bulit, de azért jól viselte. Én pedig szintén álltam, plusz bizseregtem. Baromira élveztem, hihetetlen volt 19 év után újra látni őket. Na sikerült elérniük, hogy azóta újra hallgatom a zenéjüket. Már megérte.

No és a tegnap. Merthogy kedvenc zenekarom június 23-án ismételten Budapesten koncertezett, amire a barátnőm hívott meg. Hárman mentünk, mi és a barátnőm Húga, akit születése óta ismerek. Jajjj nagyon jó volt. Először is nagyon örültem, hogy végre újra láthattam a csajokat. Na és a DM-ről ne is beszéljünk! Tényleg jó volt. Élveztem nagyon a koncertet annak ellenére, hogy iszonyatosan szakadt az eső. Még jó, hogy előrelátó voltam és vittem magammal esőkabátot, aminek nagy hasznát is vettem. Azért  be kell vallanom, hogy bár tényleg nagyon tetszett ez a buli is, mégis vhogy a két évvel ezelőtti mélyebb nyomot hagyott bennem, ami talán annak köszönhető, hogy 21 év elteltével láttam őket újra, most pedig még friss volt az élmény. Illetve a mostaniban nem éreztem azt az igazi pörgést. Valszeg ez Dave betegsége miatt is volt, mert totál lejött, hogy mennyire próbálták kímélni őt. Mondjuk én nem bántam annyira, mert Martin hangját piszkosul imádom.

Még a koncert előtt összefutottam egy tinikori (hmmm... vagy inkább fiatalkori?) barátnőmmel, akivel pár éve nosztalgiáztunk kicsit  a Petőfi Csarnokos DM klubban. Na az se volt semmi! Ott mintha megállt volna az idő. Ugyanazok a szagok, ugyanaz a fíling, és ami a leginkább meglepő volt, ugyanazok az arcok. Bizony ám! Fura volt látni azokat az embereket, akikkel jópár évvel ezelőtt együtt buliztunk, züllöttünk, most meg komoly felnőttek, Apukák, Anyukák. Vagy annyira nem is komolyak? :))). 1ébként tegnap is uezek az arcok ültek körülöttünk, a nyugdíjas szakaszban. Vicces volt.

A buli végére az eső is elállt, és a közelben parkoló autómat sem törték fel. Királyság. Összességében nagyon jól éreztem magam és azt hiszem ez leginkább a csajoknak köszönhető. Tök jó volt velük bulizni, kicsit újra tininek lenni. Köszi Dagadt!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr491206643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsoff 2009.07.04. 20:00:00

hali!

na örülök, hogy jól sikerült. tök azt hittem, hogy a komplett turnét lemondták, sőt láttam olyan plakátot is, hogy 2010 januárra rakják át vagy mi. de örülök, hogy megvolt, és jól éreztétek magatokat :)))

ja, amúgy két nap múlva phd felvételi. drukkolj!!!

Lusthie 2009.07.04. 20:52:27

@dzsoff: drukk a felvételihez!! majd jelentkezz!!!
nem, a januári plusz koncert!!!

dzsoff 2009.07.05. 18:51:07

@Lusthie: igen,most láttam az estipestben :) tour of the universe... fúúú... :) a haverkáim meg mennek berlinbe jútúra... az is fúúú eléggé :) nnna tanulok még egy kicsit. pusz!

Lusthie 2009.07.05. 21:48:46

@dzsoff: na az se semmi :) Biztos jó lesz!
uccu neki!
süti beállítások módosítása