Végre!

2009.07.19. 21:44

Mostanság igencsak keveset vagyok gép előtt, így az írással eléggé el vagyok maradva, de ezt muszáj leírnom, mivel nagyon fontos és örömteli számomra! Szóval sokévi küzdelem, bánat, csalódás, reménykedés után legkedvesebb cyberbarátnőm végre átélheti azt a CSODÁT, amiben már nekem is részem volt, van, mivel a napokban kétcsíkos tesztet sikerült "csinálnia". A még nagyobb hír pedig az, ami szerdán derült ki - bár én ezt már régebben is megmondtam :)) - , hogy két pici szívecske pulzál az ő szíve alatt. Tudom, hogy az elkövetkező időszak nem lesz egyszerű, később pedig még nehezebb lesz, de azt is tudom, hogy nagyon ügyesen meg fogják oldani a dolgot, hiszen életük vágya teljesült.

Szívből gratulálok! Elmondani, leírni nem tudom, hogy mennyire boldog vagyok, hogy végre nektek is megadatik, hogy szülők legyetek. Gondolom, jelenleg nincs nálatoknál boldogabb ember a Földön.

Vigyázzatok magatokra, egymásra és nagyon sok boldogságot kívánok nektek!

ps.: D! hiszem és tudom, hogy eljön a te időd is! Kitartás és sok erőt!!! Hiányzol!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr391255461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2009.07.26. 21:07:28

@picurAnyu: jajj a nevében is nagyon szépen köszönöm!
süti beállítások módosítása