Dögrováson

2009.09.10. 13:56

Benedek tüsszög, köhög, folyik a nózija. Láza nincs, és remélem, nem is lesz.

Én tüsszögök, folyik a nózim, lázam nincs.

Ugye csak sima megfázás???

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr751372968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.09.10. 16:18:47

Mindenesetre nem hinnem, hogy disznoinfluenza...
Gyogyulgassatok! Több blogos pajtäsnäl olvastam a napokban ugyanezeket a tüneteket, aztän 3 napnäl nem is tartott sehol sem toväbb.
Kitartäs!

Lusthie 2009.09.10. 17:34:35

@Csigamami: köszi! nagyon remélem, mert szombaton meg utaznánk...

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.09.10. 21:55:33

Amikor az előző bejegyzést olvastam, egyből az ugrott be, hogy csak nem bújkál a kismanóban valami. Sajnálom, de jobbulást!!!
Mi már túl vagyunk rajta, illetve én még köhögök.

Lusthie 2009.09.11. 07:22:59

@Beso: Az a baj, hogy én is éreztem, h vmi nincs rendben :(((
Megpróbálom ma kihívni a dokinénit, elég kemény éjszakán vagyunk túl, kb. én 0 alvással, B meg ismét szörnyen rondán - ugatva! - köhög. Félek, nehogy megismétlődjön az első betegsége :(
süti beállítások módosítása