Diagnózis

2009.09.11. 16:46

Azaz mikor és hol? A miért-re úgy sincs válasz :(.

Vírus :( Mindkettőnknek. Azt sem szeretem, ha a gépem kapja be, és azt sem, ha én, de azt már végképp utálom, mikor KicsiFiút látom szenvedni :(.

Piszkosul utálok beteg lenni, de hát ki szeret? De ugye én még elvagyok. Fújom az orrom, mérem a lázam, betakaródzom, ha kell, kimegyek inni, ha szomjas vagyok, beveszem a gyogyit, és még sorolhatnám. De az én kis 11 hónaposom mit tud csinálni? Csak sírni. Ami abszolút nem zavar, de szörnyű érzés, hogy nekem kell szadiznom az orrszívással, hogy hiába mondom neki, nyugodjon meg, amikor azt hiszi, hogy bántani akarom.

Elég kemény éjszakánk volt. Kb. 8-kor már mindketten az ágyikónkban voltunk, de se Benedek, se én nem tudtam normálisan aludni. Szegényke óránként ébredt, mert nem kapott levegőt. Ilyenkor elég volt, ha kivettem az ágyából, megnyugodott, aztán vissza is aludt. Na kb. 1-ig csináltuk ezt, amikoris elegem lett és betettük magunkhoz. Így még soha nem aludt velem, mint most. Olyan felnőttesen szundizott mellettem, nagyon édes volt. No meg előnyös, ráadásul mindkettőnknek, mivel ha kicsit elkezdett nyüszizni, gyorsan meg tudtam nyugtatni, így vissza is tudott aludni. Aztán 2 körül úgy gondolta, hogy kialudta magát és elkezdett mászkálni, elkezdte fefedezni az ágyat. Vagy akkor jött rá, hol van? Nagyon édes volt, vigyorgott ezerrel, megpiszkálta Apáját, de aztán vissza is aludt szerencsére. 5-től végre mindannyian elájulhattunk, mert kb. 1 jó órát aludhattam. Ez is valami. Remélem, a következő éjszaka nyugodtabb lesz, bár eddig nem úgy néz ki. Kicsifiú orra még mindig ezerrel folyik és sajnos már köhög is. Dokinéni szerint gyors lefolyású vírust sikerült bekapnunk.

Tegnap ezerrel törtem a fejem, hogy hol a fenében szedhettük össze ezt a nyavalyát. Végiggondoltam a hetünket és bár kézenfekvőnek tűnt, hogy a 7végén Alsópáhokon, mikor egy pasi rámtüsszögött a medencében, rá kellett jönnöm, hogy ahhoz az túl rég volt, hogy tegnapra jöjjön ki rajtunk, mert ugye ezek a kórságok ált. 2 nap múlva jelentkeznek. Aztán tovább - próbáltam :) - gondolkozni. 7főn, szokás szerint, ki sem dugtuk az orrunkat otthonról, ti. ez a pihinapunk. /Sosem hittem, hogy így meg lehet szeretni a hétfőt. De erről majd máskor/ Kedden nem mentünk el a szokásos bóbita foglalkozásra, mert B kidőlt, helyette viszont játszóházaztunk. Szerdán piac helyett Aldi-Takko-Deichmann túra volt, Oszihaverral és anyujával. Csütörtökön kidőltünk. Namármost, ha jobban átgondolom, az egyetlen lehetőség, ahol beszívtuk, most meg szívunk, az a keddi játszóház. Már csak azért is tuti, hogy ott kaptuk be ezt a helyes kis nyavaját, mert Oszihaver nózija is folyik. Szóval, ha 7végén a hapcis pasi fertőzött volna meg, akkor a két kispasin nem egyszerre jön ki. Közben az is kiderült, hogy a játszóház tulajának az ikrei is kidőltek. Csak azt nem értem, ha a 3 lány közül az egyiknek már folyt az orra, akkor mi a fenéért engedi oda őket??? Oké, hogy az övéké a játszóház, de épp emiatt másokra is gondolhatnának! Vagy én vagyok ilyen hülye, hogy másokra is gondolok?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr131375454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziltó 2009.09.11. 18:12:11

Nagyon gyors jobbulást!!!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.09.12. 02:30:42

JObbulást! Azon ne morfondírozz, hol szedtétek össze! De egy játszóház tökéletes terepe a baciknak (ugyanolyan, mintha oviba, vagy bölcsibe vitted volna). De összeszedhetitek közértben, járművön, bárhol.
(Korábban én is ilyen voltam, inkább nem mentem velük zenebölcsibe, meg játszóházba vírusos időszakban. De nem lehet teljesen kizárni a külvilágot, meg aztán minden betegséggel erődösik az immunrendszerük. De azért ne legyetek sűrűn betegek!!!! Még egyszer gyors jobbulást!

Lusthie 2009.09.12. 08:13:27

@Sziltó: @picurAnyu: köszönöm!
Úgy néz ki, tényleg gyorsan átmegy rajtunk!

@Beso: köszi! nem vagyok az az elzárós-féltős típus, de bosszantó, hogy amúgy ez a játszóház mindig tök üres :(
süti beállítások módosítása