Beszóltam

2009.10.09. 17:28

1. Beszóltam

Múlt vasárnap, mikor a Brendonba mentem, láttam, hogy 3 nő a mozgássérült parkolóba állt be, pedig máshol is volt hely, de ugye az van a legközelebb a bejárathoz. Persze nem hagyhattam szó nélkül, és körbeszemlélve az autót, szóltam, hogy nem látom a kártyát. Természetesen rögtön nekem támadtak, még a sofőr is mondta, bár kicsit nyugodtabban, hogy azért nincs, mert még nem tette ki. A másik két nő kötözködött volna, ha nem kérek elnézést és nem közlöm, hogy csak őt akartam védeni. Megköszönték.

Ez jól sült el, de sajnos tudom, hogy iszonyat sok paraszt van, aki csak azért áll az ilyen parkolókba, nehogy két lépéssel többet kelljen sétálnia. Mondjuk nálunk a Tacskónál a parkoló 1/4-e mozgássérülteknek van, ami azért sztem sok, és ugye állandóan beállnak a nagy dög autóikkal.

2. Beszóltam volna

Tegnap este, mivel KicsiFiú későn uzsizott és nálam volt az autó, gondoltam, elmegyünk a gyogyitárba. Már a parkolásnál pipa lettem, mert Baromarcú úgy állt be, nehogy normálisan el lehessen férni mellette, így azzal küzdöttem, hogy úgy sikerüljön beállnom, hogy még Benedeket is ki tudjam szedni, mert tök sokan voltak, nálam meg nem volt babakocsi, így örültem, hogy legalább közel volt hely. A gyógyszertárban jó fél órát töltöttünk, és mikor kimentünk, Baromarcú még mindig ott állt. Aztán észrevettem, hogy egy kis kölyökkutyu figyel bánatosan az első ülésről. Szegényt iszonyatosan sajnáltam, nagyon szomorúan nézett. Az első gondolatom az volt, hogy simán betörném az egyik ablakot, mert az "okosak" még csak résnyire se húzták le, nehogymá' szegény kutyus levegőt kapjon. Nagyon rossz volt nézni őt. Törtem a fejem, hogy mit csináljak, úgyhogy felhívtam a Zuram, hátha neki van vmi jó 5lete, de nem nagyon volt. Míg vaciláltunk, megérkeztek Baromarcúék is. Jól sejtettem, sajnos igencsak jellemző volt rá a jelzőm. Nem értem, hogy mi a fenéért az ilyen embereknek kutya. A gyerekükkel is ezt fogják csinálni és majd nyáron is bent fogják hagyni? Miért ilyen felelőtlenek az emberek?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr31439027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.10.09. 22:57:47

NEMSOKÄRA 1 EVES!!!!! :o)))))))))))

Lusthie 2009.10.11. 13:43:21

@Csigamami: :))) Így tuti nem fogom elfelejteni :)))
süti beállítások módosítása