Dokiknál

2010.01.20. 15:26

Hétfőn kellett bemennünk a kórházba, hogy beszéljünk a csütörtöki műtétről. Először a Fődokihoz mentünk, de vele nem sokat beszéltünk, mert mennie kellett, úgyhogy az aneszteziológushoz küldött minket. Ő egy nagyon szimpatikus doktornő, aki alaposan kikérdezett, leginkább engem, mert addig a Zuram Benedekkel játszott. Vért nem vettek tőle, mert decemberben csináltattam teljes vérképet ugye a hőemelkedése miatt, viszont a vércsoportját sem tudjuk. Gondolom, azt majd csütörtökön nézik meg. A Dokinéni elmesélte, hogyan fog zajlani az altatás. Először kap málnaszörpiben egy kis nyugibogyót - anno én attól igencsak jól éreztem magam, úgyhogy talán kérek is egy adagot... -, aztán játékos altatás lesz, vinni kell az alvókáját (mondjuk ezt amúgy is vittem volna). Maszkkal altatják, később pedig vénásan kapja a cuccost. Természetesen éhgyomorra kell menni, amit sejtettem. Csak hogy a fenébe magyarázzam meg egy 15 hónaposnak, hogy bocsi Kisfiam, most nem kapsz enni? Jó kis szervezésre lesz szükség. Éjfél-1-ig ehet tápszert, úgyhogy ébreszteni fogom, aztán 6-ig teát vagy vizet is kaphat. Mivel teát nem szoktam neki adni, de az instantban van cukor, azzal fogom megitatni. A menet tehát: éjfél körül pótvacsi, aztán mi sztem fél 6-kor kelünk, gyorsan felöltözünk, reggelizünk, majd ébresztem Benedeket, hogy feltöltsem a teával, aztán öltözés és indulás, hogy eltereljük a figyelmét. Fél 8-ra kell mennünk. Ahogy beszéltem a Dokinővel, eléggé megnyugodtam, most már inkább kíváncsi vagyok, mint félek, hogyan fogjuk bírni mindketten, mindhárman.

Tegnap pedig a HáziDokinéninél voltunk. Benedek nem kapott oltást, mert műtét előtt-után min. két héttel nem kaphat, ezért csak lemérték és beszélgettünk. KicsiFiúnak 14 foga van, úgyhogy most már tuti, hogy miért van hőemelkedése. Legközelebb 1 hónap múlva kell menni. A védőnővel Benedek féléves kora óta nem taliztunk, azaz az előző viziten összefutottunk. Akkor kérdeztem, mikor jön hozzánk, mert állítólag ki kell(ett volna) tölteni egy kérdőívet, miket csinál(t) 1 évesen. Na azóta jön. Persze most is feltettem neki a kérdést, és mondta, hogy jön a jövő héten, mert a házban megszületett a legújabb lakó, úgyhogy mindenképp kell. Hurrá....

Szóval gondoljatok ránk csütörtökön, remélem gyorsan túl leszünk rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr841685478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

persze 2010.01.21. 21:38:17

gondol, gondol....
pusssz.

Csigamami 2010.01.21. 21:45:06

Oké, egy kis kukac csiki és már kész is, fel sem fogja venni :o)
Hajrá! :o)

Csigamami 2010.01.22. 18:45:00

remélem túl vagytok és jól vagytok!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2010.01.22. 20:53:58

Jelentkezz minél hamarabb, hogy mi újság van!!! Remélem minden rendben ment, és a kisfiad már el is felejtette a beavatkozást!!
Puszi!!!

Vikicicca 2010.01.23. 18:45:05

Szia!
Remélem minden oké. Szonjával szorítottunk!
Puszi kicsifiadnak!

Lusthie 2010.02.09. 21:41:48

@Csigamami: hát rendesen megcsikizték :))))

köszi mindenkinek az aggódást!
süti beállítások módosítása