Az első "blogos" hétfő

2007.09.10. 21:15

Sziasztok!

Kezdő blogger lévén még fogalmam sincs, mit írjak, de majdcsak bele fogok jönni. Elvégre tiniként rendszeresen írtam Naplót. Igaz, azért más volt, mert ugye rajtam kívül senki sem olvasta. Irogatás közben rájöttem, hogy nem egyszerű - még - közszemlére tennem a magánéletem.

Témám sok van, általában nagydumás vagyok :-).

Kezdjük a munkahelyemmel, melyből jelenleg totál elegem van. Hihetetlen, mennyire kibírhatatlan tud lenni egy olyan közösség, ahol szinte csak nők vannak. Megy az állandó kavarás. Döbbenet, hogy a kollegínák már csak akkor érzik jól magukat, ha a másikat jól ki tudják készíteni! Dolgozni???? Na az már smafu, a csop.vezükkel az élen! Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a Nagyfőnök meddig fogja ezt hagyni.

Magánélet? Imádom a férjemet, van egy kiskutyunk, imádom a sorozatokat, szeretek gyöngyözni, kreatívkodni, bár sosincs semmire időm. Ráadásul most a fejembe vettem, hogy ismét tanulni fogok. Na nem kell nagy dologra gondolni, "csak" úszóoktató szeretnék lenni.

Bízom benne, hogy végre Isten - és az orvosi segítség - is úgy gondolja, hogy legyen egy babónk, márpedig, ha végre valóban sikerül, akkor nem szeretnék gyes-gyed után visszamenni dolgozni, nincs kedvem az egész munkahelyi hangulathoz, bár én még elég jól ki is maradok a vitákból szerencsére.

Na témánál vagyok. Szóval baba... Igen, több, mint 4 éve próbálkozunk. Az inszemináció és az orvosom segítségével épp egy éve már sikerült, de sajnos beteg volt a baba, így amit a dokibácsim adott, el is vette. Mondhatnánk azt is, hogy Istent játszott :-(. A tavalyi évem iszonyatosan nehéz volt, de túléltem, úgyhogy már csak jobb jöhet! Csak pozitívan.

Na, azt hiszem mára befejezem, mivel

1. kezdődik az NCIS,

2. mindjárt itthon a Zuram a fociból...

Szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr50162132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

életre 2010.03.22. 13:00:12

Szioka Lusthie !!!!

Nagyon kiváncsivá tettél ezért elmentem a legelejére amikor kezdtél bloggolni megszeretttem volna tudni azt, hogy mikor is kezdet csírát vetni szívedben a baba kérdés megdőbbenve olvastam a bloggot, ha jol veszem ki szavaidbol már 2003 óta jol értelmeztem szioka szeretettel
süti beállítások módosítása