Depinap

2007.09.11. 10:26

Lehet, hogy inkább dolgoznom kellene, de nincs kedvem, ráadásul a főnököm is most lépett ki az ajtón. Nemhiába vagyok Lusthie, vagy inkább lusti??? Hmmmm. Valahogy ma semmi sem ösztönöz.

Mozgáshiányom van, de arra igen lusta vagyok, hogy otthon tornázzak. Pedig rámférne. Az elmúlt időszakban szerencsére elég sokat sikerült fogynom. Azaz a pontos adatok: 2007. áprilisában 71 kg, ma pedig 61,4 kg. Azért ez nem rossz, ugyi? Ráadásul kb. null mozgással.

Hogy miért vagyok depi? Lövésem sincs, szimplán csak világvége hangulatom van és azt azért még meg kell szoknom, hogy mások is olvassák az irományaimat.

Már, ha olvassák :-)

Na jó! azért nem fog ez a hangulat sokáig tartani. Talán az zavar, hogy reggel beszélgettünk a Zurammal és tulképpen egyikünk sem érti, hogy a barátaink miért nem csodaként élik meg, hogy kislánypocaklakójuk van. Valahogy totál természetesnek veszik. Vagy inkább még nem fogják fel? Nem tudom. Ajjaj! 1. témánál vagyok, 2. füstöl már a billentyűzet.

Oooops! mindjárt bukta lesz. Miért van az, hogy ha belefogok valamibe, rögtön jön valaki? Biztosan átlátnak a falon :-)

Szóval a téma... Na jó! szimplán azért vagyok depi, mert már úúúúúúúúúúúúgy szeretnék egy bébit és most nehezen viselem, hogy a környezetemben már mindenki vagy szült, vagy most pocakos. De nem baj, ez elmúlik. Mármint az érzés, az irigység. Főleg azért muszáj ugyi, merthogy az egyik főbűn :-) És az is tény, hogy azért nem mindenkire vagyok "irigy". Ez talán nem is a helyes kifejezés.  Szimplán csak magamat sajnálom, mert néha megérdemlem :-).

Nem kell megijedni, nem vagyok én ám ilyen! Bár néha jólesik sajnálni magam. Jó volt a nyár! Jó volt, hogy nem kellett naponta szurikra járnom, azért izgulni, hogy nőnek-e a petikéim, majd azért, hogy sikerült-e az inszem. De ennek most vége, hiszen kb. két hét múlva újra fog kezdődni az egész hercehurca. És nagyon bízom benne, hogy nem fog sokáig tartani, mivel már az első inszemináció sikerülni fog. Erre elég sok is az esély, mert

1. egyszer - épp egy éve - már sikerült,

2. végre konkrétan tudjuk, hogy mi a bajom, amire gyógyszert is kaptam, így

3. lefogytam, ami ugye mégjobban elősegíti a baba beköltözését.

Konklúzió: semmi okom a depire :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr68162445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása