Vizitdíj nyugta

2007.10.04. 19:02

Tegnap este bevittük a 27 hetes pocakos barátnőmet a Sote II. Női Klinikára, mert nagyon feszült, szúrt a hasa.

Beléptünk, megkérdeztem a portást a bizti kedvéért, hogy hova kell menni. A szülőszoba felé irányított. Felmentünk. Szülőszoba előtt üvegajtó, ahova csak a dolgozók tudnak kártyával bemenni. Ezzel nincs is gond, csak ne járkáljon ki-be bódog-bódogtalan. Ki volt írva, hogy csengetni kell, de mivel hárman álltak az ajtó másik oldalán, én naiv gondoltam, hogy tán valamelyik csak ki fog jönni. Hát nem jött. Közben egy doki ki be mászkált, de tojt a fejünkre. Felhúztam magam jól, legalább nem volt a béka feneke alatt a vérnyomim. Ez is valami! Csengettem.  Csengetésre nővér ki, barátnőmmel együtt be. Nővér totál normális volt, kijött, hogy vizsgálják a lányt, majd a doki mindent elmond. Kb. fél órát volt bent, doki is korrekt volt.

Ezután portára le, hogy befizessük az 1.000 Ft-os vizitdíjat. Ez oké, fizetni kell. A problémák azonban itt kezdődtek. Először is valamit kavart a portás, merthogy a papírkára rá kellett volna írnia a dokinak a nyugta számát - amit előzőleg a portás telefonon bemondott neki -, de nem tette meg. Nyomozás, telefon. Kiderült, hogy doki vhogy máshogy csinálja. Ok. Nyugta megír, odaad. Ezután közölte a portás, hogy akkor most menjen fel a kismama és mutassa be a szülőszobán a nővérnek. Ezzel se lenne gond, bár itt már kezdtem elveszíteni a fonalat és ugye a kismama sem volt túl jól. 

Felmentünk, nyugta megmutat, nővérke LENYÚL!!! Igen! A nővérke elvette a nyugtát. Itt pattant el a cérna. Finoman megkérdeztem, hogy ugyanmá mé veszi el? Mire ő, hogy ezt így kell. Na ja! De könyörgöm! Akkor, hogy a fenébe számolja el mondjuk az egészségpénztáránál a beteg, ha egyszerűen nincs papír a kezében????? És hogy bizonyítja szerencsétlen, hogy befizette? Nővérke azt válaszolta, hogy ők ezt egy dobozban gyűjtik. De mi a fenéért? Hiszen náluk van a nyugtatömb. Nem akartam tovább kötözködni, mert a barátnőm nem volt jól, haza akart menni.

Azért a kisördög belémbújt, így a portást megkérdeztem, hány példányos a nyugtatömb?  A válasza az volt, amit eddig is tudtam: kettő. Elmeséltem neki, hogy a nővér elvette a nyugta eredeti példányát. Ezt ő sem értette, érdekes módon, ő tudta, hogy nem veheti el, merthogy a tömb nála van. Kellemesen elfecsegtünk, megemlítette, hogy esetleg menjek fel a nővérhez és kérjem vissza az eredetit, de akkor már a kocsi felé tartott a kismama a férjével, így én is elindultam. Ha neki nincs szüksége rá, akkor miért törjem magam?

A nagy kérdés továbbra is a fejemben motoszkál. Az egy dolog, hogy esetleg nem tudja elszámolni a beteg a vizitdíj összegét - bár tudjuk, hogy erre több lehetőség is van -, de mégis mivel igazolja, hogy befizette? Vajon máshol is így működik?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr47185478

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://sherwoodcopy.ca/?option=com_k2 2018.01.07. 12:41:34

Para que sirve el medicamento flonase (fluticasone propionate) - boavowk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása