Iskolás lettem

2007.10.17. 14:50

Mint már említettem, beiratkoztam a TFTI úszás sportoktató szaktanfolyamára. Hétfőn volt a megnyitó és az első oktatás is.

A sűrű 7vége után eléggé fáradt voltam és azt hittem, hogy az előadásokon szenvedni fogok, de nem így történt. Piszkosul feltöltött mindkét előadás. Az első sportpszichológia, a második pedig sportegészségügy volt. Érdekes volt a téma és az előadók is nagyon jók voltak. Szóval baromira élveztem. Hihetetlen volt, mennyire feltöltődtem. Volt, volt, volt...

Ráadásul a kb. 600 ember közül sikerült egy olyan lány mellé ülnöm, aki szintén erre a tanfolyamra jelentkezett. Véletlenek márpedig nincsenek! Ja! még nem említettem, hogy az elmélet minden szaknak egyszerre van, így előttem lovaglóoktatók, ill. egy síoktató ült.

Kicsit tartottam attól, hogy majd az egész terem tele lesz izomagyúakkal, ill. aerobikos cicababákkal, de rá kellett jönnöm, hogy egyáltalán nem erről van szó. Talán előítéleteim vannak? Na jó! Nincsenek, csak attól féltem, hogy ki fogok lógni a sorból, mert mindenki totál sportos lesz. De megnyugodtam. Azt hiszem, bár még nem láttam az úszós csoporttársaimat.

Anno ugye ezt a tanfolyamot azért kezdtem el, hogy később megtanuljam a csecsemőúszás oktatást is, de addig nem lehet erre jelentkezni, míg nincsenek meg az alapok. Iszonyat mákom volt, mert a múltkor, mikor beiratkoztam, elszámoltam magam jól - természetesen a cipővásáron :-)) -, így kevesebb manit tudtam csak adni, de totál rugalmasan kezelték. Hétfőn bementem, hogy rendezzem a tartozásomat, amikor megláttam a tanfolyamszervező asztalán egy jelentkező "Csecsemőúszás oktatás" továbbképzés jelentkezési lapját. Kicsit elszontyolodtam, hogy miért csak most tudtam meg? Aztán beszélgettem a csajszival és kiderült, hogy a két tanfolyamot párhuzamosan is el tudom végezni, úgyhogy van remény. Megemlítettem a Zuramnak a lehetőséget, aki azonnal lecsapott rá, hogy jobb lenne egyszerre, így korán reggel küldtem egy e-mailt a szervezőnek, aki délutánra válaszolt is, úgyhogy már ki van töltve a jelentkezési lapom, már csak a Zurammal kell lezsíroznom, hiszen szombatonként lesz az oktatás. Juhéjjjj! Csak sikerül valóra váltani az egyik álmomat! :-)

Hogy mihez fogok vele kezdeni, ha már kezemben a papír? Ki tudja? Talán kicsiny városkánkban építenek egy uszodát. Talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr100199067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása