A "hosszú" 7vége

2007.10.29. 11:16

Végülis szombaton 4-kor léptem le, de valszeg csak azért ilyen korán, mivel elkéretőztem-kéreckedtem-kéretzkedtem? Hogy is kell ezt írni? Az első a legjobb. Szóval szóltam a főnöknek, hogy akkor én most elmennék, ha már nincs szükség rám. Nem igazán volt. Tény, a mai napig nem értem, hogy mi a fenéért kellett eddig bent maradni, mivel
1. a többi nagyfőnöknél nem voltak ott a segítségeik,
2. nem igazán volt semmi extra...
 
No mind1. A lényeg, hogy természetesen az uszoda elmaradt, mivel 5-ig volt nyitva a Dagály, de legalább taliztam a barátnőmmel a Westendben. Jó volt kicsit mászkálni, boltokat nézegetni, majd kávézni-kakajózni és persze dumálni! Sokat :-) Legalább feltöltődtem.
 
Megfordult a fejemben, hogy esetleg vasárnap bepótolom az uszit, de nem volt hozzá sok kedvem, a Zuramhoz viszont annál inkább. Kitaláltam, hogy mi lenne, ha a Pizza Hut-ban ebédelnénk, mivel néhány hónappal ezelőtt a Drágám szerzett pár akciós kupont, így a második pizza 1 Ft-ba került. Elhívtuk pocakos barátnőméket is. Szegény lányzó végre 10 percnél hosszabb útra is tud menni, mivel sikerült kikezelnie a dokinak a fertőzéséből, aminek az volt anno a következménye, hogy piszok sűrűn járt pisilni - ha 10 percet kibírt, már csoda volt -, ill. nemhogy feszült, de eléggé görcsölt is a hasa a magnézium halmok mellett is. A lényeg, hogy mostmár sokkal jobban van, így el tudtak jönni. A pizza tök jó volt. Régen utáltam a Pizza Hut-ot, mert zsíros volt a tésztájuk, de már szerencsére nem! A bruschetta pedig egyenesen isteni.
 
Hazafelé szegény barátném már szenvedett, mert se ülve, se állva nem volt jó, ezért a kocsiban jól hátradöntötte az ülést. Ebben a szinte fekvő pozícióban már bírta a hazautat. És tutira jobb lett volna neki, ha a férje a hátsó ülésről nem huzigálja egyfolytában a haját :-)))
 
Jó volt kicsit kimozdulni otthonról és még ma ebédre is maradt egy kis hamim ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr41211653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása