Suli - kiakadtam

2007.10.31. 12:10

Hétfőn megint ugyi suliban voltam, ahol sikerült jól kiakadnom.

Két előadás volt, sportpszichológia és sportegészségügy.

Mindkét előadó elég jó, baromira érdekesek a tantárgyak, mégis totál meglepődtem már a pszichológián. Arról volt szó, hogyan kezelje az edző-oktató, ha egy gyerek kilóg a sorból. Ezzel nincs is gond, az viszont piszkosul meglepett, mikor az előadó egy "piszkos cigánygyerekkel" példálózott. Úgy gondolom, ezt nem igazán tehetné meg. Miért épp egy cigány csemete a példa? A fehérek között nincs büdös, koszos??? A durva, hogy az előző előadáson ott volt a megasztáros Oláh Ibolya...

A másik, amin kiakadtam, a sporteü tanár könyve volt. Mostanság ugye eléggé benne vagyok a "női dolgokban", hiszen sajnos sűrűn járok nődokihoz. Ezért is lepett meg, mikor ezt találtam a könyvben:

"A nők aktív kora, tehát kb. 30-35 éves időtartamú. Ebben az időszakban, ciklusonként egy-egy petesejt érik meg a petefészkekben (ritkán kettő is), mely 48-72 órán keresztül életképes".

Én eddig úgy tudtam, hogy a petesejt kb. 24 órát, a katonák pedig akár 72 órán át is élhetnek. Mikor erre rákérdeztem, váltig állította, hogy neki van igaza. Végülis miért mondana mást? Ő írta a könyvet...

Viszont nem hagyott nyugodni a dolog, így utánanéztem - bár csak a neten sikerült, és még szeretném egy igazi nőgyogyis tankönyvben is - és mindenhol megerősítettek, hogy nekem van igazam. Nem baj! Tanárral, vizsga előtt nem kéne ujjat húzni...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr100213947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása