Öröm és bánat

2007.11.07. 17:51

Nemrégen egy barátnőm közel 10 év után végre kétcsíkos tesztet produkált. Bevallom, akkor kicsit pofánnyomott a tesztje. Nem ám félreérteni! Nem vagyok irigy, főleg nem egy sorstársamra! Konkrétan nem az ő tesztje borított ki, hanem hogy nekem miért nem sikerül. Bevallom, önző voltam. Az ő inszeme kb. 4 nappal később volt az enyémnél, így, amikor tesztelt, én éppen az önsajnálatban vergődtem, ezért is szálltak meg a gonosz gondolatok. Szerencsére ez nem tart nálam sokáig.

Aztán eljött az első uh. Már nagyon izgultam és piszkosul örültem, mikor megküldte az sms-t, hogy a doki 3 mm-es petezsákot lát! Amennyire szarul esett a tesztje, annál ezerszer jobban örültem, hogy neki sikerült végre!

Tegnapelőtt este azonban elkezdett szegényke görcsölni, így tegnap bementek a kórházba, ahol az uh-n nem látták a petezsákot. Bőgni tudtam volna - na jó! pityeregtem is kicsit, csakhát épp a melóhelyemen voltam :-((( -, annyira sajnálom, hogy szegénykének át kell élnie ezt a veszteséget. Sajnos ilyenkor semmit nem tud tenni az ember, max. azzal tudtam-tudom nyugtatni, amivel anno magamat is, hogy mindennek megvan az oka. Valószínűleg beteg lett volna a baba. A természet tudja, mit csinál, hiszen kiválasztja a jót és a rosszat is. Azt szokták mondani, hogy át kell élnünk a fájdalmat, hogy még erősebbek legyünk! De akkor is! Miért ilyen kegyetlen az élet?

Drága barátném! Nagyon sok erőt kívánok neked és mielőbbi pocaklakót!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr69220337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuci 2007.11.07. 20:37:50

Szivacs, Drága! Köszönöm!!! De nem értek Veled egyet... nem tudja a természet, hogy mit csinál, mert ha tényleg beteg volt, akkor nem ezt a két sejtet egyesítette volna... vagy nem egyesített volna egyet se... :-(
Mindenesetre fel fogok állni, hiszen tudod, hogy rólam van szó! :-) Hasonlóan makacsok vagyunk, és nem adjuk fel, amíg nem bömböl a pici a karunkban!!! :-)))

Lusthie 2007.11.08. 12:29:15

Fene sem tudja :-(. Talán még az elején nem fogta fel. Olyan jó lenne, ha nem kéne ilyen szarságokon átesnünk! Naná, hogy tudom! Hasonszőrűek vagyunk :-)
Feladni??? amegmi???
süti beállítások módosítása