Egy boldog nap

2007.11.09. 12:43

Tegnap hihetetlen élményekben volt részem.

Az első pozitív dolog akkor ért, mikor kijöttem kedvenc endokrin dokimtól. Döbbenet, mennyire fel tudja tölteni az embert. Simán úgy éreztem magam, mintha már ott figyelne a babó a pocakomban. Jó volt hallani, mikor megdícsért. Sőt! közölte, hogy büszke lehetek magamra, mivel minimum adag gyogyival sikerült helyreállítanom a szervezetem. Azaz a hormonjaimat + lefogytam 10 kilót. És bevallom, nem is igazán sportoltam mellette. Na jó! A heti egyszeri focit leszámítva, amin már kb. jó 1 hónapja nem voltam.

Persze elújságoltam a barátnőimnek is, akik velem örültek. Ez is baromi jólesett!

Ezután azért sikerült a Zuramnak kicsit lelomboznia, mert elmesélte szegény Lajka kutya történetét. Jó szomorú lettem, de szerencsére nem sokáig, mivel bejelentette, hogy ma mégsem kell Nyíregyházára mennie.

A nagy meglepi csak ezután következett! Mivel hévvel mentem haza - ált. el szokott jönni értem a Zuram, de most dóga vót -, kijött elém a Drágaságom. Otthon Ő előrement - ebben nem is volt semmi meglepő -, én levettem a csizmám, örültem Kiskutyunknak, aztán egyszercsak megjelent és fotózott egyet. Első percben nem is értettem, hogy mi a fenéért fényképezget. Aztán rájöttem, főleg, mikor a kezembe nyomta a gépet egy "Boldog Névnapot!" felkiáltással. Majd' kiugrottam a bőrömből! Hihetetlen egy pasi! Ismét megvalósította az egyik álmomat! :-). Úúúúúúúúúúúúúúúgy imádom! :-D

Ja! ezt kaptam tőle: http://pixinfo.com/cikkek/canon_eos-400d

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr8223416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása